Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

5 lekcií z predvolebnej kampane v UK

17.12.2019 | Gabriel Tóth

Diskusia (11 reakcií)

17.12.2019 | gejza77

čiže ak čítam bežné tlačené noviny a časopisy a používam pri tom zdravý rozum, tak som voči tomu, o čom píšeš, dokonale imúnny

20.12.2019 | zakaznik

Áno, ak človek napr. na Slovensku človek číta iba bežné tlačené noviny, tak je imúnny voči akýkoľvek pravdivým informáciám.

Napr. Sme a DenníkN už ponúka iba klimaalarmistické hoaxy, vojnovú propagandu, sexistické, rasistické názory a pretláčanie meomarxistickú propagandu.

K informáciám o škandále s americkou vojnou proti Afganistanu, či Trayvon Martin hoaxe, ktoré vyplávali na povrch v posledných dvoch týždňoch ani čiarka. Pritom hovädziny okolo Trumpovho impeachmentu pokrývajú v podstate každý deň.

18.12.2019 | @@@

ja dam trochu z ineho

kežde mate v popisku že "zaoberám najmä oblasťou politickej komunikácie a marketingu. Mám pocit, že táto oblasť si zaslúži viac dát a faktov a menej subjektívnych pocitov, "

takže skuste rozobrať slovensku politiku na data a čisla

tym myslim dnes maju politicke strany kandidatku vyberte z nej kolko z tych kandidatov pochazda z ktoreho kraja a aj to kolko z dnešnych politikov čo sedi v parlamente z akejho kraja pochadzaju alebo maju trvaly pobyt alebo popripade ak viete v ktorom kraji sa narodili

18.12.2019 | hulo11

A čo má pôvod kandidátov spoločné s politickým marketingom?

19.12.2019 | @@@

vela ....potom ludia pochopia prečo za 30 rokov sa na slovensku pozeralo od ba len po senec

19.12.2019 | hulo11

Ešte raz - aký to má súvis s politickým marketingom?

Ak by voliči chceli na kandidátkach viac ľudí z regiónov, strany by ich tam dali. Pozri sa, koho ľudia na kandidátkach jednotlivých strán krúžkujú.

Ale dobre, pozrime sa na bývalých politikov, keď už spomínaš tie roky dozadu - Dzurinda je zo Spišského Štvrtku, Mikloš zo Svidníka, Rusko je z Liptovského Hrádku. Aký mal ich pôvod súvis s politickým marketingom?

19.12.2019 | @@@

ako som pisal chybaju štatistiky takže tu nevitahuj par politikov lebo to iste by sa dalo vytiahnuť na opačnej strane :P

20.12.2019 | zakaznik

Kokos, však každý druhý východniar. Dzurinda, Prokopovič, Paška, Raši, Kapitáň,...

21.12.2019 | @@@

ved prave preto to pišem aby aj taki ako ty zistili že žiadny každy druhy vychodiar tam nie je :P ....aby ste potom take nezmysli neširili ...lebo ide o klamstvo

18.12.2019 | youri

Pokracujuca erozia dovery v akekolvek informacie.
No, ked ludia nemozu verit mediam, tak hladaju informacie inde. A cia je to akoze chyba?

18.12.2019 | helen655

Prechádzala som depresiou, keď ma manžel a deti opustili pre inú ženu, mali sme spolu krásny život a pokojný domov. Pred niekoľkými dňami som si všimol nejaké zvláštne správanie od neho, zrazu o pár týždňov neskôr som zistil, že môj manžel vidí niekoho iného. prestal so mnou hovoriť a začal sa vracať domov neskoro z práce, sotva sa staral o mňa a deti, prosil som ho, aby zmenil svoje spôsoby a bol dobrým človekom. odmietol ma počúvať. Plakal som horlivo zlomeným srdcom, pretože moje manželstvo sa rozpadlo. Urobil som všetko, čo som mohol, aby som tento problém vyriešil, ale všetko bez úspechu. Bol som veľmi znepokojený a bezmocný. Počula som veľkú správu o pracovnom manželstve Dr.Goko, kontaktovala som ho a všetko, čo sa stalo, som vysvetlila s nádejou na jeho riešenie. Sľúbil, že mi pomôže, čo urobil. Ten problém vyriešil v mojom manželstve a znova sa k nemu vrátil. S hrdosťou môžem povedať, že moje manželstvo je opäť lepšie spolu. kontakt na e-mail pomoci: dr.gokosspiritualcaster@gmail.com
WhatsApp a Viber toto číslo +2348056398964

Gabriel Tóth

Gabriel Tóth
  • Počet článkov: 56
  • Priemerná čítanosť: 2977
  • Priemerná diskutovanosť: 6
  • RSS blogu

O blogu

Ako externý člen Katedry politológie na FiF UK sa zaoberám najmä oblasťou politickej komunikácie a marketingu. Mám pocit, že táto oblasť si zaslúži viac dát a faktov a menej subjektívnych pocitov, tento blog má byť preto čiastočne aj odpoveďou na tento stav diskusie o komunikácii v politike a médiách. Obsah a názory prezentované v tomto blogu sa nevzťahujú a nesúvisia s mojou prácou hovorcu investičnej skupiny Penta.



Nechcete zmeškať novú analýzu či komentár? Pridajte sa ku komunite fanúšikov politickej komunikácie a dát na tomto linku.



 



Kontakt:



toth.gabriel14@gmail.com



facebook.com/toth.gabriel14