Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

BLOG Gabriel Tóth

Ako epidemiológia pomáha bojovať proti šíreniu dezinformácií

Šírenie dezinformácií pripomína šírenie vírusov, ktoré sú častým objektom analýzy sietí.

21.11.2019 | Gabriel Tóth | čítanosť: 183

Blaha má bližšie k Harabinovi ako k Pellegrinimu či Ficovi

Výsledky analýzy viac ako stovky tisíc reakcií na FB ukazujú, že Smer prostredníctvom Ľuboša Blahu oslovuje voličov antisystémových strán. 1

04.11.2019 | Gabriel Tóth | čítanosť: 1076

Ako zneužiť Zomri na šírenie propagandy

V dobe dezinformácií, nedostatočné overovanie publikovaného obsahu predstavuje potenciálne riziko. 3

13.10.2019 | Gabriel Tóth | čítanosť: 1499

6 tipov ako účinne zmanipulovať spoločnosť

Niekoľko provokatívnych myšlienok na to, ako sa mení komunikácia a aká je budúcnosť kampaní. 15

28.08.2019 | Gabriel Tóth | čítanosť: 2383

V čom sa líšila kampaň Progresívneho Slovenska od Trumpovej?

Alebo ako funguje psychometria v kampaniach na Facebooku a prečo je taký humbug okolo aktivít Cambridge Analytica v Trumpovej kampani. 7

07.08.2019 | Gabriel Tóth | čítanosť: 1938

Kto z nových poslancov EP minul na facebookovú reklamu najviac?

Verejný profil na Facebooku mal každý jeden z úspešných kandidátov a zároveň si platili aj za sponzoring príspevkov.

30.06.2019 | Gabriel Tóth | čítanosť: 602

Čudná facebooková stratégia Smeru

Z dát je zrejmé, že dnes už nielen každá aspoň trocha aktívna politická strana má vlastný profil, ale zároveň si platí aj za sponzoring príspevkov.

17.06.2019 | Gabriel Tóth | čítanosť: 1744

Na Zomri prebieha súboj Danka s Ficom

Aktuálne je na Zomri „najpopulárnejší“ Andrej Danko, v máji mu bolo venovaných 53 príspevkov (skoro 2 na deň). 14

10.06.2019 | Gabriel Tóth | čítanosť: 3297

Mentálny svet Ľuboša Blahu

Len pred nedávnom oslávil Ľuboš Blaha prvý rok na Facebooku, tak sme sa pri tej príležitosti detailne pozreli na jeho profil a obsah na ňom. 10

29.05.2019 | Gabriel Tóth | čítanosť: 3926

PR sa musí zmeniť

Kým ľudia z marketingu úplne bežne pracujú s jasne definovanými cieľmi, cieľovými skupinami a prieskumami, v PR sa omnoho častejšie stretnete s rozhodnutiami založenými na intuícii či domnienkach. 3

28.04.2019 | Gabriel Tóth | čítanosť: 633

Harabin tesne nad Šefčovičom, Čaputovej náskok mierne klesá

Teda aspoň na základe online dát. 2

10.03.2019 | Gabriel Tóth | čítanosť: 5097

Kto je „favoritom“ Zomri? Spustili sme Zomri index

Spustili sme Zomri index – porovnanie počtu príspevkov venovaných jednotlivým politikom a tiež dosahu týchto príspevkov v podobe interakcií, ktoré získali. 7

17.02.2019 | Gabriel Tóth | čítanosť: 11319

Gabriel Tóth

Gabriel Tóth
  • Počet článkov: 51
  • Priemerná čítanosť: 3093
  • Priemerná diskutovanosť: 6
  • RSS blogu

O blogu

Ako externý člen Katedry politológie na FiF UK sa zaoberám najmä oblasťou politickej komunikácie a marketingu. Mám pocit, že táto oblasť si zaslúži viac dát a faktov a menej subjektívnych pocitov, tento blog má byť preto čiastočne aj odpoveďou na tento stav diskusie o komunikácii v politike a médiách. Obsah a názory prezentované v tomto blogu sa nevzťahujú a nesúvisia s mojou prácou hovorcu investičnej skupiny Penta.



Nechcete zmeškať novú analýzu či komentár? Pridajte sa ku komunite fanúšikov politickej komunikácie a dát na tomto linku.



 



Kontakt:



toth.gabriel14@gmail.com



facebook.com/toth.gabriel14

Kalendár sa načítava...