Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

BLOG Gabriel Tóth

Skrytá zbraň Igora Matoviča

Najčastejšie sa pri hodnotení kampane Igora Matoviča na sociálnych sieťach skloňujú jeho dve videá z Cannes a Cypru. 2

22.03.2020 | Gabriel Tóth | čítanosť: 5472

3 príbehy z predvolebnej kampane

V čase nezmyselného moratória ukazujú online dáta voličské trendy. 1

09.02.2020 | Gabriel Tóth | čítanosť: 798

Ktorá strana minula zatiaľ na online kampaň najviac?

Pozrite si predbežné porovnanie výdavkov politických strán na online reklamu. 5

06.01.2020 | Gabriel Tóth | čítanosť: 616

5 lekcií z predvolebnej kampane v UK

Voľby vo Veľkej Británii boli veľmi dobrou ukážkou trendov v predvolebných kampaniach, hlavne v oblasti online marketingu a sociálnych sietí. 11

17.12.2019 | Gabriel Tóth | čítanosť: 591

Veľká analýza fanúšikov politických strán

Výsledkom je predvolebná sieť a následná mapa politických strán, ktorá ukazuje podobnosti voličských skupín jednotlivých strán. 6

08.12.2019 | Gabriel Tóth | čítanosť: 844

Ako epidemiológia pomáha bojovať proti šíreniu dezinformácií

Šírenie dezinformácií pripomína šírenie vírusov, ktoré sú častým objektom analýzy sietí.

21.11.2019 | Gabriel Tóth | čítanosť: 204

Blaha má bližšie k Harabinovi ako k Pellegrinimu či Ficovi

Výsledky analýzy viac ako stovky tisíc reakcií na FB ukazujú, že Smer prostredníctvom Ľuboša Blahu oslovuje voličov antisystémových strán. 1

04.11.2019 | Gabriel Tóth | čítanosť: 1145

Ako zneužiť Zomri na šírenie propagandy

V dobe dezinformácií, nedostatočné overovanie publikovaného obsahu predstavuje potenciálne riziko. 3

13.10.2019 | Gabriel Tóth | čítanosť: 1539

6 tipov ako účinne zmanipulovať spoločnosť

Niekoľko provokatívnych myšlienok na to, ako sa mení komunikácia a aká je budúcnosť kampaní. 15

28.08.2019 | Gabriel Tóth | čítanosť: 2390

V čom sa líšila kampaň Progresívneho Slovenska od Trumpovej?

Alebo ako funguje psychometria v kampaniach na Facebooku a prečo je taký humbug okolo aktivít Cambridge Analytica v Trumpovej kampani. 7

07.08.2019 | Gabriel Tóth | čítanosť: 1967

Kto z nových poslancov EP minul na facebookovú reklamu najviac?

Verejný profil na Facebooku mal každý jeden z úspešných kandidátov a zároveň si platili aj za sponzoring príspevkov.

30.06.2019 | Gabriel Tóth | čítanosť: 613

Čudná facebooková stratégia Smeru

Z dát je zrejmé, že dnes už nielen každá aspoň trocha aktívna politická strana má vlastný profil, ale zároveň si platí aj za sponzoring príspevkov.

17.06.2019 | Gabriel Tóth | čítanosť: 1747

Gabriel Tóth

Gabriel Tóth
  • Počet článkov: 56
  • Priemerná čítanosť: 2977
  • Priemerná diskutovanosť: 6
  • RSS blogu

O blogu

Ako externý člen Katedry politológie na FiF UK sa zaoberám najmä oblasťou politickej komunikácie a marketingu. Mám pocit, že táto oblasť si zaslúži viac dát a faktov a menej subjektívnych pocitov, tento blog má byť preto čiastočne aj odpoveďou na tento stav diskusie o komunikácii v politike a médiách. Obsah a názory prezentované v tomto blogu sa nevzťahujú a nesúvisia s mojou prácou hovorcu investičnej skupiny Penta.



Nechcete zmeškať novú analýzu či komentár? Pridajte sa ku komunite fanúšikov politickej komunikácie a dát na tomto linku.



 



Kontakt:



toth.gabriel14@gmail.com



facebook.com/toth.gabriel14

Kalendár sa načítava...