Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Je budúcnosť ekonómie v behaviorálnej ekonómii?

19.06.2017 | František Muránsky

Diskusia (1 reakcia)

19.06.2017 | LPB

Skvelý blog:-)

Pri tvorbe tých premís evidentne skúmali iba mužov. Áno, vtedy nebola taká emancipácia:-) A nepodobali sa mnohí muži tak ženám ako dnes:-)

"...veríme, že sme múdrejší, šikovnejší atraktívnejší a morálnejší..." Blbosť. Systematická chyba?

"Skeptici môžu namietať..." Tak to som si vydýchol, že nemusím namietať:-) Ja som veľký skeptik a mám skôr pocit, že UAI vznikne pravdepodobne spontánne a nebudeme chápať ako. Dokonca možno ani vnímať či/že už vznikla. Otázne je, či to potrebujeme vedieť. Podstatné bude zvládnuť to využiť v náš prospech. Keď vidím, ako dnes využívame AI na hry... lebo tam nie je problém so vstupnými dátami, ani spätnou väzbou.

František Muránsky

František Muránsky
  • Počet článkov: 10
  • Priemerná čítanosť: 1577
  • Priemerná diskutovanosť: 13
  • RSS blogu

O blogu

Som technologický optimista. Chcem prinášať pozitívne správy o vplyve technológií na nás ľudí. Pracujem v oblasti automatizácie ako projektant riadiacich a bezpečnostných systémov pre jadrové a chemické spoločnosti.