Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Venované pravici: Leziete mi na nervy

17.11.2011 | fero mucka

Diskusia (24 reakcií)

17.11.2011 | El gato con botas

Je zaujimave, ze novinari radi obvinuju politikov, ale svoj podiel viny si nikdy nepriznaju. A kde ste boli predchadzajuce mesiace, ked ste sa len necinne prizerali? Nejako som v Trende nepostrehol, ze by vam vtedy prekazalo, ze sa hadaju (vsak su to nasi, takze je to prejav demokracie) alebo kradnu (vsak kradnu menej ako Fico, takze v podstate setria) alebo trieskaju hluposti (aj tak je zly Brusel a je plny komunistov).

Teraz len znete vysledok svojej necinnosti, co si vladnuci politici vysvetlili ako signal, ze sa nic nedeje a mozu sa venovat hocicomu inemu, len nie budovaniu svetlych zajtrajskov.

17.11.2011 | alibaba

pred voľbami v 2010 novinári celú pravicu a najmä sdkú div že nevynášali až do neba a robili z nich jediných záchrancov krajiny. spolu s pravicovými politikmi zametali všetky kauzy a špinu pod koberec. oči mali zalepené modrými páskami a v ušiach zatlčené modré štuple.
14 mesiacov vládnutia pravicového zlepenca muselo presvedčiť aj tých najzaslepenejších, že pravica vládnuť nevie a že ani už na to nemá. výhovorky typu: LEBO FICO!... už naozaj nemajú opodstatnenie. treba si len riadne rozlepiť oči a vidieť neschopnosť dzurundu, mikloša, hrušovského, figeľa... v celej šírke a pravdivo písať. títo politici sú už za svojim zenitom a treba im zamávať na rozlúčku!!!

18.11.2011 | api

Bože, máš aj svoje slová, či len slovník šéfa??? "zlepenec", "modré štuple", "modré pásky" .. to už je na diagnózu s prepáčením. Ja ti o tvojich farbách nebudem písať, len doplním to zamlčanie celej pravdy: politici sú za zenitom, neschopní .. a to na čele aj s Ficom, nielen Drzurindom a vymenovaným spolkom ... Fico patrí k ním úplne rovnako... Ale sa obávam, že to zas nechce počuť tvoja "farba" :) Ako sa vraví - zlodej kričí - chyťte zlodeja.

18.11.2011 | alibaba

príspevok bol k pravici!!!
a moja farba nech ťa netrápi - ja som širokospektrálny...

17.11.2011 | salamoon

to opat prevalcuje "Cim vacsia kriza tym nizsia a rovnejsia dan"

17.11.2011 | ulicnik24

ich vplyv na ludi je obrovsky a do znacnej miery pohlad novinarov ovplyvnuje nazory ludi. A zverejnovanim neuplnych, skreslenych a jednostrannych nazorov sa da lahko dosiahnut ze to ovplyvni a volby.

17.11.2011 | sona08

cely predvolebny boj bude zjavne o neproduktivnom a nekonstruktivnom hastereni sa, kto povalil vladu, a preto nemoze do tej dalsej. Pritom si myslim, ze pre vacsinu volicov je tato tema uplne irelevantna. Stalo sa, je nutne sa posunut dalej. Takisto ako je irelevantne, kto je s kym najvacsi kamarat na piesocku.
..
Jedine, co volici chcu, aby si ich voleni zastupcovia robili svoju pracu. Je to naozaj take zlozite?! Nie. Ja si svoju pracu robim kazdy den najlepsie ako viem, a robim ju aj s ludmi, ktorych v laske velmi nemam. Vsak si zoberte tu absurditu: pred volbami nejdu setrit, lebo si nechcu pohnevat volicov, ale volici dobre vedia, ze toto setrenie a sluby su uplny ofajc. Keby radsej pokracovali v tom, co zacali, aby boli jasne ciatelni pre svoj elektorat. "Sme vlada rozpoctovej zodpovednosti" - kde ? Ani omylom. Keby boli a mysleli na obcanov, tak je uplny sumak, ze idu volby. Ficovych volicov tym nepresvedcia, ale aspon neodstrasia tych svojich. Takto sa zo zodpovednosti stava v ich ustach iba prazdna bublina.
...
Ficove reci o stabilnej vlade medzi XY kazdodennymi blogmi, kde namiesto rieseni si navzajom dokazuju, kto ma vacsi *****, musia pre mnohym zniet ako rajska hudba. Uplne MIMO, vobec nedokazu adresovat potreby svojich volicov, utocia na nizke pudy, a potom sa nedivme, ze naozaj vznika iluzia, ze stabilita bude to najlepsie za kazdu cenu. Volici su unaveni.
...
Kedy vladnu, ked denodenne zamoruju blogovaci priestor. To uz uplne rezignovali? Zacinam mat pocit, ze osobne spory su dolezitejsie ako my. Jak 16 rocne baby, ktore nemaju nic ine na praci, len sa riesit.

18.11.2011 | LPB

Tak toto bolo výstižné!

18.11.2011 | api

Už pred voľbami v 2010tom som písal všade, že pravica sa úplne posunula doľava, že všetko kazía že namiesto svojich oslovuje tých, ktorých nikdy nepresvedčí a na nás pravičiarov kašle. A teraz sa to opakuje ... navyše k tomu pridali tie nechutné hádky ... zatiaľ čo "Smer" má svoj jasný program a už jasne povedali, ako chcú "riešiť" problémy s rozpočtom, pravica ešte nepovedala ani mäkké F.. namiesto programu je tu len osočovanie :((( To akože mám voliť jedných či druhých na základe programu "my nechceme Sulíka" či "my žiadame, aby Mikloš niečo urobil"?? Fandím zeleným, ale už ma to prestáva baviť, ako som prestal voliť SDKU, prestanem aj SaS, ak sa nespamätajú títo všetci "pravičiari" :( Nakoniec ju s jediným programom zostane len Fico ... programom pravice bude naoko sa brániť programu Fica ... to vám ďakujem.

17.11.2011 | alibaba

slovenskí politici nemajú 22 rokov žiadnu víziu slovenska na obdobie 5-10 rokov!!! kým bolo čo predávať, rozkrádať a privatizovať, tak sa to ako tak ešte dalo ustáť. ale zostalo nám tu rozvrátené poľnohospodárstvo, absolútna energetická závislosť a lacná pracovná sila, ktorá robotuje na autách a lcd televízoroch. slovensko (okrem predvolebných sľubov politikov) nič iné nedokáže ponúknuť. kríza v automobilovom priemysle a vo výrobe televízorov a monitorov položí na kolená 90% obyvateľstva do takej miery, že ako žobráci nebudú mať ani na kúpu klobúkov.

politici, ktorí doviedli slovensko do tejto, nie utešenej a radostnej situácie, si nezaslúžia ani slovko vďaky, nieto plat, či zľutovanie. ide o sabotáž a vlastizradu!

18.11.2011 | xantipa

"SVET SA ZBLÁZNIL ?
http://blog.etrend....
alebo preto, že BLÁZNI a ŠIALENCI OVLÁDLI SVET,
alebo preto,
že svet ovládli ľudia s tatársko-turecko-mongolskou génovou štruktúrou produkujúcou
PRIMITÍVNU KULTÚRU MYSLENIA divokých aziatských stepí a púští???
No,
nasvedčovalo by tomu ich "TURECKÉ HOSPODÁRSTVO" aj vo finančnom sektore !!!

Ako vidieť, mozgy, ktoré nie sú stavané na INTELIGENTNÚ KREATíVNO- TVORČIU,
všeobecne prospešnú činnosť,
produkujú namiesto toho KLAMSTVÁ, PODVODY a ZLOČINY !!!

A Ovčania- blbouni sa nechajú takýmito "ľuďmi" vždy oblázniť,
pretože
priemerní OvČANIA sa zaujímajú skôr o všeliake kraviny,
namiesto toho,
aby sa INTENZÍVNE zaujímali o VECI VEREJNÉ, aby im rozumeli a postavili sa
slušne, ale RÁZNE na ODPOR,
ak vidia, že veci sa vymykajú ZDRAVÉMU ROZUMU !!!

Takže, TAK NÁM TREBA !

18.11.2011 | api

Svätá pravda s tou pravicou, sám preferujem SaS ale už niekoľko týždňov im aj nadávam, že nič iné nerobia, len reagujú na Mikloša a sami žiadny program nedávajú... Akokeby pravica zaspala len vo svojich malicherných prekáračkach a ai jedna strana nemala reálny program. Chápem, že "ľavicu" by reálnym pravicovým programom neoslovili, ale snáď s tým ani nepočítajú, že by oslovovali ficovú ľavicu??? A nás pravičiarov akosi nechávajú napospas osudu, úplne na náš kašlú. Tuším všetci bojujú len o ľavicového voliča... Potom sa nečudujem, že tu je toľko nerozhodnutých voličov, pričom absolútna väčšina sú práve pravicový voliči... Nuž neviem, asi to chce novú pravicovú stranu, lebo všetko sa nejak poobracalo na ľavicu...

Inak, nemôžem obíjsť kritiku ani Trend ... aj keď tento článok je trefný, čo rozhovor s Ficom??? To žiadného novinára v "ekonomickom" Trende nenapadlo spýtať sa predsedu Smeru, že či PPP nezvyšujú náš dlh a či to teda nie je rast na úkor dlhu, teda totálna blbosť čo ten chlapec tam o rastoch cez PPP hovoril??? Dúfam, že to niekto v Trende ešte rozoberie tie jeho kecy a nejaký blogspot vydá k tomu...

18.11.2011 | xantipa

treba im, ako ich volič, poslať písomne svoje KONKRÉTNE NÁVRHY,
ako
si ty, ako ich volič predstavuješ ich činnosť,
konkrétne
v čom by čo a ako mali robiť !!!

Predsa Republika z latinského-res publica- je VEC VEREJNÁ,
týka sa
každého občana
a preto,
by si každý občan mal lámať hlavu nad tým,

ČO, KDE a AKO VYLEPŠIŤ
a teda aj stranu, ktorá by mala zastupovať jeho záujmy,
tým aj neustále "BOMBARDOVAŤ".

Nečakať pasívne, že niekto rozhodne za neho,
ale
BYŤ AKTÍVNYM !!!!

Čo keby si napríklad ty stručne zhrnul svoje požiadavky
a KONKRÉTNE návrhy,
zohnal vo svojom okolí nejakých 50 podpisov a poslal to
strane,
ktorú mieniš voliť ???

Viem si predstaviť, že napr.taká SaS by bola za takú iniciatívu
vďačná,
prinajmenšom p.Sulík a p.Galko určite!!!

Občania by nemali len pasívne voliť,
ale
aj svoju stranu aj AKTÍVNE FORMOVAŤ !!!

27.11.2011 | cpa

Podpisy som síce nezháňal, ani som to nedával písomne, ale návrhy som už na ich FB v komentároch uviedol... Okrem toho, nemôžeme to robiť všetci ... ak by som chcel robiť politiku a venovať sa návrhom, tak musím zabudnúť na prácu ... a keďže mňa politika neživí, narozdiel od politikov, ktorých som volil a ktorý dostávajú za to mzdu, beriem ako povinnosť, že za mzdu budú robiť svoju robotu. Lebo neviem kao inak si to predstavuješ ... že my budeme robiť tam, kde robíme, a celý voľný čas ešte venovať príprave volebných programov a ďalších vecí??? A tí, ktorých si za to platíme, ti nebudú robiť nič?? No to mám potom na výber iné veci: 1. nevoliť viac politikov, čo nerobia, za čo si ich platím (tak som prestal voliť SDKU), 2. zabudnúť na svoje zamestnanie a ísť robiť politiku, aby mňa niekto aj platil za to, že sa budem venovať návrhom, ktorým sa má venovať niekto iný ... z oboch prídavoch vychádza, že uvedení politici sú mi potom v podstate na nič ... ja s Tebou súhlasím, že treba sa zapájať, ja to robím a ako som písal, aj som im niektoré veci napísal, ale preboha, robiť to čo píšeš je vecou ľudí, ktorích si za politku platím a nie moja robota, aby som po nociach vypisoval volebné programy, ekonomické tézy apod. Vidím, že niektorí stále nemajú jasno, na čo máme politikov, kde končí domáce politikárčenie a kde začína práca politika a za čo sú politici platený z našich daní... Preto sa ani nečudujem, že je politika tam, kde je. A len tak na okraj, ver, že práve SaS som už pripomienkoval aj návrhy zákonov, keďže poznám človeka z okolia prípravy podkladov niektorých zákonov. To ale neznamená, že im budem pre ničnerobenie lízať .... A tvoje veľké písmena k tomu nepomôžu..

27.11.2011 | cpa

sorry, v práci mi to píšem pod iným nickom, tie cookie v počítači je o nervy.

18.11.2011 | alibaba

že by sophia múdra?

18.11.2011 | xantipa

že by som bola taká jedinečná, že si ma nemožno s nikým popliesť ?
Ja tak rozoznám jedinečný hlas Elvisa Presleyho:-))

18.11.2011 | kri

zrusit 2. pilier, o 1,3 mld eur by kleslo rocne zadlzenie co je cca 7-8 % vydavkov statneho rozpoctu a pravica by napravila svoj velky omyl, na cele s hlupakmi ako svejna, chren, oravec ai, ktori stali pri zrode tejto cca 2 bilionovej lupezi (s vyhladom na buducich 35-40 rokov).

18.11.2011 | kri

tie 2 biliony myslim v korunach :)

19.11.2011 | pope

1) Pred voľbami 2010 vôbec(!) novinári nevynášali pravicu do neba a osobitne SDKÚ. Obzvlášť SDKU nevedeli zabudnú "skupinku" a vyťahovali na svet Ficom a Počiatkom omieľané kauzy. Nie je problém si otvoriť noviny z tých rokov a osviežiť si pamäť.
2)Odcitujem možno trochu viac, než je slušné, ale treba. Napísal si "14 mesiacov vládnutia pravicového zlepenca muselo presvedčiť aj tých najzaslepenejších, že pravica vládnuť nevie a že ani už na to nemá. výhovorky typu: LEBO FICO!… už naozaj nemajú opodstatnenie. treba si len riadne rozlepiť oči a vidieť neschopnosť dzurundu, mikloša, hrušovského, figeľa… v celej šírke a pravdivo písať. títo politici sú už za svojim zenitom a treba im zamávať na rozlúčku!!!"
Presne tieto dve veci opakoval dnes v rádiu (SR) v tzv. sobotňajších dialógoch Počiatek v diskusii (skôr hádke) s Miklošom. Mikloš sa pokúšal argumentovať a formulovať fakty, prečo určité veci robia tak a nie inak. Počiatek za celú debatu asi 20x (očividne s perverznou rozkošou) povedal o súčasnej vláde "zlepenec" a ako naučený papagáj (asi to má prikázané od Fica - koho iného? Rozhoduje u nich snáď aj niekto iný?) neustále opakoval, že táto vláda nevie vládnuť.
Mne to pripomína mentálnu úroveň škôlkára, ktorý opakuje napríklad "ty si škaredý ujo a máš veľkú hlavu", lebo v ich škôlke sa táto formulácia považuje za čosi najhoršie, čo sa niekomu povedať dá. Ver mi, Počiatek nepovedal ani jeden ozajstný argument, ani jeden fakt. Iba "zlepenec" a "neviete vládnuť".
Ja by som to z môjho uhla pohľadu premenoval na "v koalícii sa zložitejšie vládne, než v diktátorskej strane" a "vládnuť neznamená bohapuste kradnúť", ako sa kradlo pri nástenkovom tendri, PPP projektoch atď.

20.11.2011 | Ľubomír Tuchscher

Chapem, ze na sucasnu vladu boli vyrazne vacsie ocakavania ako na vladu SMER-SNS-HZDS. Ale nechapem pristup, ktory zvolil napriklad Trend alebo tyzden, ze apriori im vadi Figel, ktory realne v rezorte dopravy urobil vela a na rozdiel od ostatnych dalej este robi a nevenuje sa kampani ako Feri uvadzas. Skor sa o veciach rozpravate s Ficom a date mu priestor, aby hovoril svoju propagandu, ale na Figelove argumenty nemate priestor. Je to aj o obraze ekonomickeho tyzdennika, ze od jula 2010 si nenasiel priestor pre ministra, ktory zodpoveda za 14 % HDP. A dost ma sokovalo, aj ze zlozenie tohtotyzdnoveho Trend Biznis Breakfast o PPP bolo take, ze trendaci si zachovavali akoze nezavislost, Figel resp Kovalcik povedali svoje, ale ostatni boli advokati ficovskeho PPP. Qui Bonno?

20.11.2011 | Fero Múčka

1/ Lubo, posli mi jeden link na rozhovor s Figelom, kde aj nieco povedal okrem bla bla vseobjimajucich reci. To mame priniest nasim citatelom? Aby sme prezili, potrebujeme, aby nase textu aj niekoho zaujimali.
2/ Ked si v tomto blogu nasiel "apriori" utok na Figela, tak potrebujes dovolenku, sorry.
3/ Vy sa chystate s Ficom do vlady, my s nim vedieme sudne spory. Qui bono?

20.11.2011 | Ľubomír Tuchscher

1. staci si precitat rozhovor s Figelom, ktory robil Stulo. Vzdy som hovoril, ze Trend ma potencial klast dobre otazky, ktore hybu rozhovor a nenechaju respondenta uspokojit sa s pripravenou odpovedou. Figel je diplomat, ten niekoho neposle dopocutia ako Fico alebo Slota.
2. Komu, ak nie predsedovi KDH je urcene toto tvoje "KDH a Most sa už ani netvária, že vedia, čo sa vo svete deje. Ich najväčšou agendou je krízový manažment zháňania zdrojov pre volebnú kampaň a kompenzácia finančných strát zo skráteného volebného obdobia." A podobne tvoje viacnasobne odkazy na PPP. Ved kto uz iny, ak nie Figel Ficove PPP kritizuje a ukazuje, ze sa to da aj inak.
3. Ja som nestrannik, aj ked som na ministerstvo prisiel za vedenia predsedu KDH. Toho predsedu, ktoreho Fico verejne oznacil za (ekonomickeho) vlastizradcu, pricom vlastizrada je v zmysle prava skutok, ak sa nemylim, nepremlcatelny. Koalicia Smer-KDH je konstrukcia primarne novinarov. A ked si dnes sledoval O5min12, tak mozno s tym uz Fico v uvode diskusie kalkuloval a namiesto do Figela utocil do moderatorky. Figel vsak konfrontoval Fica aj vo veci PPP. Ale ak sa potvrdi to, co priniesla Pravda a Novy cas, ze strana bez STB odpocuvala novinarov, tak potom po eurovale je to dalsi dovod, preco mat voci kolotocarom odstup. Ale dodavam, ze to neznamena apriori svadobne tance so Smerom.

21.11.2011 | motik

Preco je bleee, pytat aby ostatne strany skrtili rozpocty a docielil sa mensi schodok rozpoctu? Je to blee pretoze to pyta Sulik od Miklosa a ostatnych? Alebo je to bleee pretoze autor neveri tomu, ze by mensi schodok SR pomohol? Ku tej prvej otazke podotazka: bolo by to menej blee keby to pytal Miklos od Sulika?
-
Inak suhlas, pravica by sa mala venovat serioznym veciam. BTW: aktualna "kauza" o odpocuvani je dokonalym obrazom toho, ze je to vsetko len predvolebny boj a nikomu nejde o SR ale o stranicke tricko. Snad s marginalnou vynimkou u SaS kde predsa len tie vyzvy a nazoru maju aky taky zmysel...kdezto ostatni su ticho, pretoze nicomu ani len kusok nechapu...a ani nechcu

František Múčka

  • Počet článkov: 48
  • Priemerná čítanosť: 11139
  • Priemerná diskutovanosť: 13
  • RSS blogu

O blogu

Zástupca šéfredaktora TRENDU.