[EN] when detecting loved ones from other social network of person, we should focus on major characteristics that lovers bare. These are mainly:
- you do care about them, you try to treat them with respect (picking up phone, answering quickly to their inquiries)
- you love them and thus want often to be in touch either via telephone or in person (total talking time or number of words in text messages to them)
- you spend much more time with them then with other people (talking time)
- they care about you and thus you want to make them sure you are ok (let them know when you are in abroad)
[SK] Pri odhalovani partnerov zo zastupu inych ludi v nasom socialnom okruhu, je dolezite sa opriet o skutocnosti, ktore spolahlivo odlisuju nasich milovanych. Ide hlavne o nasledovne:
- zalezi nam na nich, snazime sa k nim spravat s uctou (vzdy im zdvihnut telefon, promptne odpovedat na ich otazky)
- milujeme ich a chceme s nimi byt v intenzivnom kontakte, ci uz fyzickom alebo aspon telefonickom (frekvencia telefonatov a celkovy pocet slov v SMSkach)
- venujeme im viac pozornosti ako inym (frekvencia hovorov, rychlost odpovedania)
- rovnako zalezi im na nas a preto ich chceme ubezpecit, ze sme OK (jeden z prvych telefonatov/sprav z roamingu)
amusing blog post. I certainly had fun reading it. That said, why is the blog and the ensuing discussion in English? Not that I have a problem with it, I am just wondering...
[EN] The Blog and the discussion is both in Slovak and English, so that friends and colleagues beyond Slovak borders can benefit from ideas. However, blog being posted on Slovak blog-page should offer equal chance to read the ideas by Slovak readers.
[SK] Blog je aj diskusia je bilingualna Anglicko-Slovenska kvoli tomu aby sa dane idey mohli dostat aj ku kamaratom a kolegom ya hranicami Slovenska. Zaroven ide o blog post na Slovenskej stranke, takze je slusne dat aj lokalnemu divakovi plnohodnotnu moznost zacitat sa.
Zabavne citanie!
Ano, zanechavame mnozstvo o sebe mnozstvo dat a ano, data je mozne zneuzit. Aj ked sa o tom ovela lahsie pise ako sa to realizuje.
Povedzme nahlas, ze nam to vadi, ze nechceme, aby analyzovali nase data a mnohe firmy si vydychnu. Usetria cast nakladov a zvysia predaj tym, ze svoje podnikanie oznacia PRIVACY 100% GUARANTEED logom. Budeme ho kupovat rovnako ako BIO potraviny.
Netreba vsak strasit. Data je mozne pouzit aj vhodnym sposobom a vecsina firiem sa snazi prave o to, ved je to v ich zaujme. Ponuknite mi produkt na mieru, usetrite moj cas alebo poslite mi 100 volnych minut ako bolestne, ked sa rozidem s priatelkou. Budem vas mat rad.
A najzabavnejsie bude, ze tych 100 minut mi poslete zakazdym, ked moj dobry kamos zmeni operatora. Ale to vam velmi rad odpustim :-))
Kedže mobilným operátorom nie som, ani pre žiadneho nepracujem, neviem vyhovieť Vašim apelom na voľné minúty :))) V každom prípade si však myslím, že tak ako niektoré časti blogu boli umýselne na hranici, tak Vaša reakcia mi príde asi trochu moc "privacy ľahostajná".
V každom prípade dík za nápad s PRIVACY PROTECTED nalepkou, takto som sa na to ešte nepozeral.
Na pridanie príspevku do diskusie sa musíte prihlásiť. Ak ešte nemáte konto, zaregistrujte sa alebo sa prihláste cez Facebook.
Stratég, inovátor a analytik s priamočiarym názorom a zmyslom pre analógiu a sirší pohľad na vec.