Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Rande CRM a BigData expertov v Bratislave !

28.02.2016 | Filip Vítek

Diskusia (2 reakcie)

29.02.2016 | milan_k

dnes je crm nieco uplne ine ako pred 10rokmi, povedal by som ze komplet predefinovane.... z mojho pohladu je jasny lider salesforce.com verzatilita, variabilita a skalovatelnost neuveritelna. Granularita lego skladacky, vies postavit 3tonovu sochu ale aj male auticko. Dokonca developeri si ho oblubia, co je dnes uz naozaj dobra vizitka.

01.03.2016 | Filip Vítek

S tym, ze dnes je CRM nieco uplne ine ako pred 10 rokmi PLNE SUHLASIM. Ale prave preto dnes nemozno povedat, ze Salesforce.com = CRM. Od moderneho CRM sa pozaduju veci, ktore v operativnych CRM nastrojoch ako Salesforce.com nenachadzaju. To, ze Vam Salesforce umozni pokrajat vysledky podla geografickej dimenzie, kategorie produktu ci klienta, alebo casovej osi je sice pekne, ale v dnesnej BigData dobe postacujuce len na riadenie daneho obchodneho kanalu. Strategia spolocnosti sa na to postavit zrejme neda :(

Filip Vítek

Filip Vítek
  • Počet článkov: 50
  • Priemerná čítanosť: 5504
  • Priemerná diskutovanosť: 12
  • RSS blogu

O blogu

Stratég, inovátor a analytik s priamočiarym názorom a zmyslom pre analógiu a sirší pohľad na vec.