Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

BLOG Filip Vítek

5. kolo CRM hádaniek - Ako obstojíte tento krát?

24.01.2017 | Filip Vítek

Po štyroch úspešných kolách CRM rébusov prichádza 5 séria. Otestujte sa, či nájdete aj tento raz správne odpovede!

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

Prehupli sme sa do nového roka 2017 a tak potužení Silvestrovskými nápojmi a obložení vianočným pečivom po celom obvode pásu, môžeme sa opäť vydať na riešenie CRM hádaniek. Štvrté kolo bolo podľa vyjadrení viacerých z vás pomerne tvrdé, preto ak ste sa nestihli zapojiť pred Vianocami, finálne riešenia hádaniek sú popísané tu. Chcete sa pred samotným hádaním 5. kola trochu dostať do formy? Pozrite si aj prvé tri kolá CRM rébusov (sekcia Hodíte sa na prácu v CRM ?). A teraz,  hor sa už v ústrety novému kolu hádaniek:

Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt mliečne výrobky jogurt

Zdroj: Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt mliečne výrobky jogurt

Úloha 5.1 - Jogurty

Prvá dnešná úloha je z kategórie Boring Data analytiky (viac info o tejto téme nájdeš napríklad tu). Pracujete pre sieť potravín, ktorá disponuje nákupným správaním viac ako 1 mil domácnosti na Slovensku. Na stole vám pristáli dáta za celoročnú nákupnú históriu klientov v oblasti Jogurtov. Predajné dáta samotných jogurtov máte v podobe detailných nákupov jednotlivých domácnosti. O ostatných položkách, ktoré boli v nákupnom košíku spolu s jogurtmi, viete len koľko rôznych položiek klient nakúpil, nemáte detail, čo za položky to konkrétne boli. Nákupy domácnosti, v ktorých sa jogurty neobjavili vôbec, pre účely tejto analýzy nemáte k dispozícii. Navrhnite top 10 najzaujímavejších parametrov o správaní a vlastnostiach klientov, ktoré sa dajú z týchto  nákupov jogurtov odvodiť.

Súvisiaci obrázok

Zdroj: Súvisiaci obrázok

Úloha 5.2 - Dobrovoľný pád z výšky

Prijali ste miesto CRM analytika v spoločnosti LIFE_IS_LIFE, ktorá predáva zážitkové produkty (napr. jazda obrneným vozidlom, práca s veľkým žeriavom či bágrom, škola šmyku, ...). Keďže však potrebujete rozšíriť skupinu svojich klientov, dostali ste za úlohu vytvoriť akvizičnú kampaň na predaj Tandemového zoskoku s padákom. Vaša firma má zaplatený prístup ku všetkým profilom slovenských používateľov na sociálnej sieti LinkedIn. Použiť môžete ľubovoľnú informáciu z profilu používateľov. Navrhnite taký výber cieľovej vzorky z LinkedInu, ktorá čo najviac zvýši šancu, že daný oslovený LinkedIn používateľ bude mať záujem o skok padákom. Vašou úlohou nie je napísať aj konkrétne oslovenie, len vybrať čo najvhodnejšiu čieľovú vzorku.

[ak ste doposiaľ nepracovali s LinkedIn-om pozrite si návod, čo všetko môže obsahovať profil, prípadne sa mrknite na autorov profil na tejto sieti]

Napadlo vám zaujímavé riešenie? Súťažte o jednu z cien:

Najlepšie riešenie každej z úloh bude odmené lístkom na CRM konferenciu v hodnote 150 EUR! Najoriginálnejšie riešenie jednej z úloh vyhrá knižnú cenu. Symbolickú cenu útechy však získa každý, kto sa zapojí do súťaže.

Termín pre doručenie Vašich riešení ako aj ďalšie podrobnosti o zapojení sa do súťaže nájdete tu.  

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

Tagy analytics, analýza, Big Data, client data, dáta, data mining, klientské dáta, konferencia

Diskusia (0 reakcií)

Filip Vítek

Filip Vítek
  • Počet článkov: 49
  • Priemerná čítanosť: 5100
  • Priemerná diskutovanosť: 12
  • RSS blogu

O blogu

Stratég, inovátor a analytik s priamočiarym názorom a zmyslom pre analógiu a sirší pohľad na vec.

Filip Vítek

Filip Vítek
  • Počet článkov: 49
  • Priemerná čítanosť: 5100
  • Priemerná diskutovanosť: 12
  • RSS blogu

O blogu

Stratég, inovátor a analytik s priamočiarym názorom a zmyslom pre analógiu a sirší pohľad na vec.

Kalendár sa načítava...

Moje rubriky