Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

BLOG FakeNews

Exkluzívne: Slovensko bude mať nového maskota. Vieme, čo nahradí motýľa

31.07.2013 | fakenews

FakeNews exkluzívne získal pravdepodobnú finálnu verziu vizuálu

  • Tlačiť
  • 0

Ministerstvo zahraničných vecí pokračuje v projekte „nation brandingu“ – vytvárania koordinovanej komunikácie Slovenska smerom do zahraničia, ktorý sa začal ešte počas vlády Ivety Radičovej. V pracovnej skupine rezortu zahraničia sú okrem zástupcov viacerých ďalších ministerstiev odborníci ako sociologička z Inštitútu pre verejné otázky Oľga Gyárfášová, riaditeľ Ústavu európskych štúdií a medzinárodných vzťahov FSEV UK Jozef Bátora, prezident Slovenského olympijského výboru František Chmelár či marketingoví konzultanti Peter Littmann a Marián Timoracký. Úlohou pracovnej skupiny je vypracovať spoločnú stratégiu pri prezentácii Slovenska v zahraničí, ktorá by pomáhala pri vystupovaní rôznym subjektom v oblasti turizmu, obchodu alebo politickej prezentácie krajiny. Výsledkom by mohla byť aj nová kampaň vrátane jednotného vizuálu, používaného v komunikácii krajiny smerom k rôznym cieľovým skupinám. FakeNews exkluzívne získal pravdepodobnú finálnu verziu tohto vizuálu. Slovensko má podľa konceptu reprezentovať úplne nový maskot - motýľa z kampane Little Big Country nahradí nový reprezentant: vysušená slivka. Realisticky vyzerajúca vysušená slivka má prirobené ľudské časti tela. Na klobúčku sa jej vyníma slovenský dvojkríž. Maskot môže byť v závislosti od aktuálnych potrieb doplnený o rôzne predmety – v turistickom ruchu sa môže objaviť slivka s valaškou, pri lákaní investorov seriózna slivka s okuliarmi a kalkulačkou. slivka trio

Zdroj: slivka trio

Ako vyplýva z dokumentácie k vizuálu, pracovná skupina si vybrala vysušenú slivku ako maskota, pretože toto ovocie najlepšie vystihuje slovenský národ. Slivka je súčasť rôznych populárnych pokrmov (napr. slivkové gule) či obľúbenej slivovice, no zároveň vystihuje legendárny zmysel pre humor, ktorým sú Slováci známi v celej Európe, ba aj po svete. Vysušená slivka má upozorniť, že aj čo je zvnútra vysušené, bez akejkoľvek šťavy, chuti a života, môže byť... (tu sa dokumenty, ktoré má FakeNews k dispozícii, končia). Stratégia by mala byť použitá už v rámci blížiaceho sa predsedníctva Slovenska v Rade Európskej únie v druhom polroku 2016. Skutočné detaily o činnosti pracovnej skupiny nájdete tu.

  • Tlačiť
  • 0

Diskusia (0 reakcií)

FakeNews

  • Počet článkov: 11
  • Priemerná čítanosť: 112
  • Priemerná diskutovanosť: 0
  • RSS blogu

O blogu

Neskutočne znetvorené skutočné správy

FakeNews

  • Počet článkov: 11
  • Priemerná čítanosť: 112
  • Priemerná diskutovanosť: 0
  • RSS blogu

O blogu

Neskutočne znetvorené skutočné správy

Kalendár sa načítava...