Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Je klasická reklama vďaka internetu na konci svojej veľkej éry?

30.04.2014 | Eduard Radimák

Diskusia (0 reakcií)

Eduard Radimák

Eduard Radimák
  • Počet článkov: 8
  • Priemerná čítanosť: 1664
  • Priemerná diskutovanosť: 0
  • RSS blogu

O blogu

Vyprázdniť nádobku vo svojej hlave nie je dôvod, prečo píšem. Verejný text by mal mať nejakú nadhodnotu pre čitateľa, mal by mu priniesť niečo nové, čo pred tým nevedel. Prípadne ho môže pobaviť, niečo naučiť alebo mu poskytnúť informácie, ktoré by musel inak pracne hľadať.