Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

BLOG Eduard Radimák

5 krokov ako odstaviť konkurenciu na vedľajšiu koľaj

Nezáleží na tom, či ste veľká alebo malá firma, či vaša konkurencia ovláda prevládajúcu časť trhu a vy iba menšiu časť - na internete máte šancu byť veľkí a dôležití v prípade, že vy budete tí, ktorí obsadia internet svojim obsahom a informáciami.

18.11.2014 | Eduard Radimák | čítanosť: 5793

S ktorými zákazníkmi komunikuje váš marketing? Urobte si krátky audit.

Nehádžte všetkých zákazníkov do jedného vreca. Ako má vyzerať segmentácia zákazníkov v čase, kedy sú zákazníci permanentne v procese získavania informácií cez internet?

07.09.2014 | Eduard Radimák | čítanosť: 494

Americké firmy majú v marketingových investíciách jasno, hovorí reprezentatívny prieskum

Ak po rokoch skúseností s obsahovým marketingom americké firmy plánujú nárast investícií do tejto oblasti a spájajú s tým svoje prioritné marketingové ciele, tak to iste nerobia preto, že content marketing je trendy, ale majú na to pádnejšie dôvody.

18.08.2014 | Eduard Radimák | čítanosť: 635

4 kľúčové zmeny v marketingu, ktoré vám umožnia naštartovať budúcnosť už dnes

Riadiť sa heslom “Keď to takto fungovalo doteraz, tak to radšej nebudeme výrazne meniť” môže mať fatálne následky. Ak prespíte kľúčové zmeny dnes, zajtra sa už vaša firma nemusí zobudiť.

05.08.2014 | Eduard Radimák | čítanosť: 1960

Dajú sa zákazníci vyrábať ako na výrobnej linke?

Okrem toho, že vyrábate a predávate výrobky alebo služby, môžete si pre ne vyrábať na mieru šitých zákazníkov. Ako výrobné zariadenie použijete váš vlastný obsah (content), a ako výrobnú technológia content marketing.

22.06.2014 | Eduard Radimák | čítanosť: 661

Budúcnosť reklamy: reklamné spoty už v televízii neuvidíte

Internetové video médiá ako YouTube už dlhšie naznačujú, akým smerom sa bude uberať budúcnosť reklamy v audio-vizuálnych médiách. Ak je reklamný spot pútavý a urobený tak, že ani neviete, že ide o reklamu, radi si ho pozriete a budete ho aj zdielať.

22.05.2014 | Eduard Radimák | čítanosť: 2847

Nestačí, aby vás našli, musia vás aj milovať

Content marketing nie je len stále populárnejšie slovné spojenie, je to iná filozofia marketingu, je to spôsob autentickej komunikácie zo zákazníkmi a hľadanie cesty k nim. Pre mňa osobne je aj revoltou proti neuveriteľne nudnej a otravnej reklame.

17.05.2014 | Eduard Radimák | čítanosť: 531

Je klasická reklama vďaka internetu na konci svojej veľkej éry?

Obsah je to, čo vládne dnešnému mediálnemu a marketingovému svetu

30.04.2014 | Eduard Radimák | čítanosť: 400

Eduard Radimák

Eduard Radimák
  • Počet článkov: 8
  • Priemerná čítanosť: 1665
  • Priemerná diskutovanosť: 0
  • RSS blogu

O blogu

Vyprázdniť nádobku vo svojej hlave nie je dôvod, prečo píšem. Verejný text by mal mať nejakú nadhodnotu pre čitateľa, mal by mu priniesť niečo nové, čo pred tým nevedel. Prípadne ho môže pobaviť, niečo naučiť alebo mu poskytnúť informácie, ktoré by musel inak pracne hľadať.

Kalendár sa načítava...