Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Ako sa vyháňajú investori

15.12.2011 | orfi

Diskusia (5 reakcií)

15.12.2011 | milanll

Zacina sa v plnej nahote ukazovat nezmyselnost doterajsieho vyvoja a konceptu slovenskeho hospodarstva, zalozeneho na zahranicnych mamutich vyrobnych podnikoch.

Ktore prisli na Slovensko takmer vylucne koli nizkym mzdam a statnej podpore.
A ktore tu, svoje dalsie posobenie, podmienuju nadalej tymito faktormi.

Aky bol dalsi krok slovenskych ekonomov, po prilakani tychto investicii, to je pre mna zahada.
Nechcu sa novinari zacat pytat slovenskych politikov - co dalej?
Alebo ideme zmrznut v tejto nasej sucastnej zufalej situacii a ideme dalej zit svoj mokry sen o investiciach s vyssou pridanou hodnotou?

16.12.2011 | reality

čím skôr odídu, tým pre SK lepšie, nie som sám, čo by som chcel stimuly a vláda nech to upraví tak, aby som ich dostal

ale nakoľko som SK, tak z mojich daní to dostane len zahraničný - čo už

16.12.2011 | ulicnik24

podmienky by mali byt rovnake pre vsetkych. Toho sa ale nikdy nedockame, vzdy je niekto rovny a rovnejsi

18.12.2011 | lukkas71

Tieto mamutie vyrobne su planovane s istou technologickou zivotnostou, potom, ked im tu naklady stupnu, tak sa prestahuju. Na SK investovali preto, lebo tu maju nizke mzdove naklady a priamy vstup na europsky trh. Ta pridana hodnota o ktorej tu niekto stale blaboli zostane tam, kde su spickove univerzity a odbornici a tu nevidim ziaden pokrok. Neexistuje vsak ani systematicka podpora pre rozvoj MSP, ktore tvoria trvale pracovne miesta, mamuty odidu a nezostane tu nic.

18.12.2011 | reality

pri systematickej podpore MSP sa nedajú vyberať úplatky u veľkých to je ľahké

Dominik Orfánus

Dominik Orfánus
  • Počet článkov: 3
  • Priemerná čítanosť: 2287
  • Priemerná diskutovanosť: 2
  • RSS blogu

O blogu

Reportér TRENDU.