Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Ako sú si Fico s Procházkom podobní?

30.07.2014 | Daša Matejčíková

Diskusia (9 reakcií)

30.07.2014 | Moral Revival

O čom blog? Spájať Fica so slovom úprimne je teda riadna zvrhlosť! Zvyšok blogu nepotrebuje komentár.

30.07.2014 | Brain

Na Slovensku nepoznam politika, ktory by bol uprimny. Inak dalo by sa diskutovat o novinarskej etike, o naklonnosti medii k niektorym politikom, ci k politickym stranam, atd.

31.07.2014 | libertarian

Divný článok od bývalej investigatívnej novinárky.

Investigatívny novináry by sa mal snažiť, ako z politika strhnúť masku pretvárky a faloše. A tu sa bývala investigatívna novinárka snaží politikov učiť, ako sa majú pretvarovať pred voličmi, ako maju klamať, ako maju natierať hov*o na ružovo, aby bolo pekné a nesmrdelo.
Divné.

"U Roberta Fica som pritom snahu o zlepšenie videla od nového volebného obdobia a nie jediná ju považovala za úprimnú."
- no tak toto je gól. "Fico sa snaží zlepšiť." A to ešte úprimne.
Myslím, že pani Daša Matejčíková si velmi premyslene šliape cestičku k dobrej funkcii v štábe RF.

31.07.2014 | Motylx

:) :) :)
Presne to isté som si pomyslel aj ja, len sa mi to nechcelo písať.

31.07.2014 | augustin.ondrejkovic

Článok od investigatívnej novinárky pracujúcej desať rokov v Plus 7 dní a SME momentálne sa venujúcej výlučne PR a mediálnej stratégii a špecialistky na krízovú komunikáciu. Nuž, čo. Doba sa zmenila. Nároky na kvalitu práce poriadne klesli, zato sebavedomie narástlo do obrovských rozmerov.

31.07.2014 | IvanPe

Naopak, medzi riadkami tohto blogu citam, ze:
Ficovi uz nikto (kto si veci pamata dlhsie ako pol roka) a asi ani nikdy (rovnaka podmienka pamate) neuveri, ze pozitivna zmena reroriky nie je len klise.
Pre politika je rozhodujuce ked sa o nom nehovori, lebo nie je co.
A ano, nekomunikaciu v rovnakom vyzname, ze nama co povedat (lebo to je to co predvadza Prochazka), vidime aj u Prochazku.
Jedine co pani novinarke mozno vytknut je prehnane sebavedomie novinarov v tom zmysle, ze si myslia, ze oni robia politikov.
Robia, ale len tam, kde politik nema temy a teda nema co povedat. Inak je to naopak.

31.07.2014 | Roman Kanala

Mne to pripadá ako self-PR. Som na trhu, som dobrá, dajte návrh, dohodneme sa.

31.07.2014 | libertarian

- na toto mám autorské práva ja, par riadkov vyššie.

04.08.2014 | noblesa

No tak to je jeden velky gulas, ale hlavne reklama na nejaku Dasu Matejcikovu.
Vyzera to na krizovu komunikaciu.

Daša Matejčíková

Daša Matejčíková
  • Počet článkov: 6
  • Priemerná čítanosť: 3361
  • Priemerná diskutovanosť: 4
  • RSS blogu

O blogu

10 rokov som pracovala ako investigatívna novinárka v týždenníku Plus 7 dní a denníku SME. Z novinárčiny som odišla v roku 2009 z pozície zástupkyne šéfredaktorky týždenníka Život. Odvtedy sa venujem PR a mediálnej stratégii a som špecialistkou na krízovú komunikáciu.