Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Kto som ja? a.k.a prezidentský marketing

04.02.2014 | COP

Diskusia (2 reakcie)

05.02.2014 | libertarian

Páni COP-aci :
Je to pekné, ked takto rozoberáte vystupovanie kandidátov. Ale ak hodnotíte ich vystupovanie, zamyslite sa najprv nad vlastnostami tých, ktorým su určené tie predvolebne reči. Aký je charakter, myslenie, povaha "priemerného", resp. "váčšinového" voliča slováka ?
Tí kandidáti nie su tak celkom hlupáci. Presne vedia, čo účinkuje, a ako, na slovenských voličov. Voliči CHCÚ byť klamaní, strápnovaní, zavalení demagogiou - a kandidáti im to plnia.
Dajte si otázku : Čo očakáva "priemerný slovák", volič , od kandidáta ???
Sĺuby , sluby, samochválu svojho kresťanstva, nekonečné socialne cítenie a NÁRODNÉ cítenie, bla blablabla...... Toto voliči očakávajú, a toto dostávajú.

07.02.2014 | tono.hajduk

1. naco je 5 milionovemu narodu urad prezidenta ?
2. nebolo by prostredie krajsie, ak by bolo menej billboards s xichtami kandidatov
3. kto dal povolenie p. ficovi napchat mi jeho pozdrav do schranky ?!?

zvolim toho, kto bude mat v programe zmenu tejto instucie na cestnu funkciu, bez procesov a vysad, ktore stoja zbytocne prostriedky !

Centrum pre otvorenú politiku

Centrum pre otvorenú politiku
  • Počet článkov: 13
  • Priemerná čítanosť: 2379
  • Priemerná diskutovanosť: 5
  • RSS blogu

O blogu

Centrum pre otvorenú politiku je nezávislý politický think – tank.