Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

BLOG CELSIblog

Dopady minimálnej mzdy v chudobných regiónoch

Budú zamestnávatelia v chudobných regiónoch musieť rušiť pracovné miesta? 36

02.09.2014 | CELSI | čítanosť: 1400

Vplyv zvyšovania dôchodkového veku na zamestnanosť mladých

Berú starší pracovníci prácu mladým? 33

17.07.2014 | CELSI | čítanosť: 4115

Stratia ľudia prácu kvôli zvýšeniu minimálnej mzdy?

Aké by boli skutočné dopady tohto kroku 43

30.06.2014 | CELSI | čítanosť: 1893

CELSIblog

CELSIblog
  • Počet článkov: 3
  • Priemerná čítanosť: 2469
  • Priemerná diskutovanosť: 37
  • RSS blogu

O blogu

Spoločenská polemika o politikách trhu práce pričasto tápa v bludisku mýtov a ideologických dogiem. Chýba jej ukotvenie v podobe odpovedí na kľúčové otázky na základe nezávislého empirického výskumu podloženého rigoróznymi metódami a kvalitnými dátami. Cieľom CELSIblogu je prispieť do tejto debaty sprostredkovaním výsledkov výskumu o trhu práce, či už na základe vlastného výskumu CELSI alebo štúdií relevantných pre Slovensko.

Editorom CELSIblogu je Martin Kahanec, spoluzakladateľ a riaditeľ pre výskum na Stredoeurópskom inštitúte pre výskum práce (CELSI) v Bratislave, docent na Central European University, a Visiting Research Fellow a Deputy Program Director na Institute for the Study of Labor (IZA) v Bonne. V súčasnosti pôsobí ako Visiting Research Fellow na Harvard University.

Stredoeurópsky inštitút pre výskum práce (CELSI) je nezávislý neziskový výskumný inštitút zaoberajúci sa multidisciplinárnym výskumom trhu práce a jeho inštitúcií (viac na www.celsi.sk).

Kalendár sa načítava...