Diskusia

Diskusia (97 reakcií)

  • jo

    16.1.2008 / Robert Merva / Reagovať

    dobreeeeee….
    odporucam ti ako sudnych znalcov nechat predvolat Men In Black (http://www.imdb.com/title/tt0119654/posters)

    • Vesmirni lide

      16.1.2008 / matousek / Reagovať

      Este lepsie posluzia Vesmirni lide. Oni sami nedavno varovali ministerstvo vnutra ze sa chysta mimozemska invazia, len asi necakali ze to bude tak rafinovane ze sa len infiltruju na ministerske miesta. Kazdopadne maju kontakt na Astara Serana a ten naa zachrani.

      • este je tu jedna alternativa

        23.1.2008 / Robert Merva / Reagovať

        co takto skusit stupencov velkeho ZOLTANA… (kto si pamata nahuleny film “Hele vole kde mam faro”

    • Larry

      17.1.2008 / robos / Reagovať

      Co takto pozriet si film: Stat versus Larry Flint :) ?
      TOP Slovaci a Slovenky asi musia studovat Timura, Janosika a Nadezdu ;)

      ‘I prychyl k tomu tam se dubisku…’ bisťu dade !

  • Prispejme na sudne trovy

    16.1.2008 / JJA / Reagovať

    Viete, preco Impérium vracia úder az teraz? Lebo kým to isli zalovat Home, rozobrali, navrhli riesenie, vrátili sa a nasli ochotneho slovenského právnika….tak to trvá aj rok.

    A ten blog s Hitlerom este necítali? Alebo hladajú svedka Adolfa, aby potvrdil, ze nema s Tetou nic spolocne?

    Rado, drz sa! Alebo radsej, vychutnavaj si to? :-)

  • Povedala moja teta Viera

    16.1.2008 / dzairik / Reagovať

    Ludia co sa najviac beru vazne, su vsetkym na smiech.

  • Komedia, komedia...

    16.1.2008 / Anonymous Coward / Reagovať

    Ved tie clanky su uplne korektne. Som zvedavy na spravy z dokazovania (dufam, ze budu ;-) ). Este keby to tak bolo ako v americkych filmoch, kde na velke tabule vystavia zvacseniny dotycnych obrazkov vedla seba a sudca (sudkyna) sa bude musiet snazit nesmiat sa pri kazdej druhej vete…

  • Zabava graduje

    16.1.2008 / Martin Rojko / Reagovať

    Ak niekto nerozumie rozdielu medzi spravodajskym clankom a blogom…tak musi byt z inej galaxie.
    Konecne moznost, aby sa naozaj potvrdil povod pani ministerky.

    • Kazdy to vie

      17.1.2008 / Andrej Dobak / Reagovať

      Jasne ze je z inej galaxie, dokonca aj moja trojrocna dcera vie ze to je mimozemstan.

  • pojdem svedcit

    16.1.2008 / Peter Kremský / Reagovať

    Radko, môžeš ma predvolať ako svedka, že je naozaj mimozemšťan. Pôsobím vraj mimoriadne vierohodne, aj na výške mi nechceli na skúške veriť, že som úplne dutý, mysleli si, že mi len nesadla otázka :-) )

  • ak

    16.1.2008 / bsa / Reagovať

    toto prehráte ozvite sa, prispejem Vám na tento “vedecký výskum”, v ktorom súd dokáže že žalobkyňa nie je mimozemšťan :)

  • Heh

    16.1.2008 / f.i.l.i.p / Reagovať

    to aby sa aj Shooty pripravil http://www.shooty.sk/buxus/generate_page.php?page_id=3348
    ale ja aj tak verim, ze je to jej prava identita, bez srandy…

  • chlapce, chlapce

    16.1.2008 / Kriziak / Reagovať

    ked noviny pisu take blbosti, tak tam daju taky naspis “fikcia”. Ak si ho tam nemal, tak som zvedavy, ako budes dokazovat, ze slo len o humor a nie o urazku :)
    V kazdom pripade som zvedavy, ako to cele dopadne :)

    • ach jaj

      16.1.2008 / noblesa / Reagovať

      Statistika nepusti. V kazdej diskusii aspon 1ks, co nechape a nikdy ani nepochopi.

  • Doporucujem neignorovat

    16.1.2008 / Zolo / Reagovať

    pripadne rozhodnutie. Kto sa smeje naposledy, atd. plati na nasej planete aj mimo.

  • nespravny postoj

    16.1.2008 / macbeth / Reagovať

    Podla mna je to nespravny postoj. Treba na sude argumentovat tym, ze mimozemstania su ovela inteligentnejsie a vyvinutejsie bytosti, preto to bola lichotka a nie znevazenie. A maju aj lepsich telefonnych operatorov… ved ET ako casto volal domov… :)

  • Pan Bato,

    16.1.2008 / bilek / Reagovať

    kam sa z Vasho podela ta fotografia, o ktorej tu pisete? “Viera Tomanová chce ospravedlnenie, 50-tisíc korún od vydavateľa a 30-tisíc korún odo mňa osobne za zverejnenie jej fotografie v prítomnosti fotografie E. T. mimozemšťana ako dôkazu o jej pôvode.”

    • Pán Bielik

      16.1.2008 / Rado Baťo / Reagovať

      kliknite na linku v tomto blogposte (je v tretej vete), prípadne si na mojom blogu nájdite post “Viera Tomanová a Adolf Hitler”
      pekný večer

      • Pan Bato,

        16.1.2008 / bilek / Reagovať

        dakujem Vam za vysvetlenie. Nie je mi vsak stale jasne, za ktory clanok Vas ministerka zaluje. Za ten o tom, ze je mimozemstanka, alebo za ten o nej a Hitlerovi?

        • Vysvetlenie

          16.1.2008 / Rado Baťo / Reagovať

          Tak ako som napísal a ešte spresním – žaloba sa týka posledného odseku postu “V.T a Hitler” spolu so zverejnenými fotografiami. V principe ide o fotky, ktoré som použil ako “dôkaz”. Podľa žaloby som tým zasiahol do práva na ochranu osobnosti V.T.

          • A co na to E.T. ?

            16.1.2008 / matousek / Reagovať

            Co na to E.T. ? Ten by mal viac dovodov zalovat za prirovnaie k tete Vierke.

          • Uz rozumiem

            16.1.2008 / bilek / Reagovať

            a myslim, ze v tom pripade sa nemate coho obavat. Vo Vasom clanku V.T. a A.H sa totiz o mimozemstanoch vobec nehovori. Umiestnenie dvoch fotografii vedla seba navyse moze, ale aj nemusi sposobit zasach do prava na ochranu osobnosti. V tomto pripade je to malo pravdepodobne, pretoze uverejnene fotografie mozu, ale aj nemusia niekomu pripadat podobne. Typologia cloveka je rovnako nevyspytalena veda, ako ktorakolvek ina a porovnanie tvare cloveka s “tvarou” plastikovej hracky je s jej hladiska nemozne. Predpokladam, ze sud rozhodne salamunsky, vo Vas prospech, ale v neprospech Vasho vydavatela, lebo na Vasom blogu je jeho logo a Vasa pozicia v redakcii.

            • hmm...

              17.1.2008 / Rado Baťo / Reagovať

              No bude to v každom prípade zaujímavý spor. A to nielen pre mimozemský kontext, v ktorom sa bude odohravať. Okrem pána Školkaya, ktorý sa vyhrážal zalobe voči jednej blogerke, to — ak ma pamäť neklame — bude prvý spor, kde je žalovaný blog a bloger. Myslím, že to bude zaujímavé ako precedens aj z tohto pohľadu, pretože blogy sú z hľadiska zodpovednosti vydavateľa sivá zóna.
              Takže nech by to skončilo akokoľvek, bude to dôležité rozhodnutie.

              • GOOD LUCK

                18.1.2008 / VLADEnl / Reagovať

                bude fajn, keby ste potom co vam od sudu bude dorucene, zverejnili datum a miesto pojednavania. Myslim, ze zaujem o ucast verejnosti bude :) ) Osobne sa na to pridem pozriet, tak zo zaujimavosti (ked pride teta Vierka aspon uvidim konecne mimozemstana na zivo) ako aj profesionalneho hladiska.

                Drzim palce…

  • Drzim palce, p. Bato.

    16.1.2008 / TomasSK / Reagovať

    Jediny kompetentny subjekt, ktory je schopny rozhodnut o mimozemskom povode alebo nepovode ministerky Tomanovej je komisia z Roswellu na zaklade detailnej pitvy. Navrhujem vykonat co najskor, nech je tato zahada vyriesena a narodu sa ulavi.

  • Chudak ET...

    16.1.2008 / soto / Reagovať

    Toto si ET fakt nezasluzil, takto ho prirovnat k Tomanovej ;) ))))))) To si tam nemohl dat nejakeho vogona?… ;)

  • Vierka vybehni na scenu

    16.1.2008 / Paulum / Reagovať

    Takto som sa teda uz dlho nezasmial pri citani blogu. Takyto zachvat ma naposledy zachytil len po precitani inkriminovaneho clanku o mimozemstanke :) Niekto by mal Vierke doraznejsie odkazat, aby sa uz konecne prestala brat tak vazne. Mozno z toho pre zmenu vzide aj nejaka ta DOBRA reforma. Btw, kedy bude prve sudne pojednavanie, ze by som sa prisiel pozriet…

  • Skusim pomoct:

    16.1.2008 / Martin_32 / Reagovať

    Navrhujem odobrat vzorky toho tvora a dokladnu analyzu v laboratoriach.
    - Nechty z 5. a 6. koncatiny strihane za splnu mesiaca,
    - aspon 4 cm chlp z tretej nosnej dierky
    a plyn z tej obrovskej prazdnej dutiny za velkymi ocami.

    • to by šlo,

      17.1.2008 / Martin Jaroš / Reagovať

      Ale ako na porovnanie zoženiete vzorky z E.T.-ho?

      • ...

        17.1.2008 / macbeth / Reagovať

        myslim, ze staci zavolat steviemu spielbergovi, on ho niekde urcite bude mat :)

      • Aj Vy ?!?!?!

        17.1.2008 / Martin_32 / Reagovať

        Prekvapive, aj Vy mate dojem, ze som pisal o sudruzke ministerke ?

  • Terminátor

    16.1.2008 / jorgito / Reagovať

    no, pani Vierka sa zase vyfarbila… Ani sa jej na druhej strane ani nečudujem, však bolo už pridlho o nej ticho. A že vraj politici nepotrebujú média. Len jedna vec ma trápi, či skutočne pani Vierke ide o česť, ktorá si myslím zas ani tak moc poškriabaná nebola , alebo jej len v kuchyni chýba nova strieborná súprava riadu, ktorú tak nutne potrebuje. Však kde najlepšie sa zarábajú peniažky ako na súde. Ved ide o 80000 tisíc. Možno bude aj podnos pod čaj… :-) Držím palce Rado.

  • Zbierka na sudne trovy

    16.1.2008 / pupendo / Reagovať

    Moj Radko, takto dobre som sa davno nezasmial. Dufam ze ma podla nicku spoznas a ked nie, tak nic. A zo zbierky si mozme ist niekam sadnut. Vela zdaru. M.

    • jasné

      16.1.2008 / Rado Baťo / Reagovať

      A inak sadnúť si môžeme ísť aj bez zbierky!

      • rakdko

        16.1.2008 / pupendo / Reagovať

        ok, podrobnosti dohodneme sukromne :) m.

  • viem preco ta mam rad

    16.1.2008 / Marek_PP / Reagovať

    klobuk dole. :o )

    blbost a ” krutost” slovenskych politikov nema medze

  • Termin pojednavania

    16.1.2008 / pierre / Reagovať

    Rado,
    prosim Vas dajte vcas vediet termin pojednavania,
    uz sa davno chystam na komediu a toto by si urcite zasluzilo oscara za celozivotnu blbost zalobkyne.

    • Pripajam sa

      16.1.2008 / matousek / Reagovať

      Tiez sa pripajam, vcas zverejnite datum pojednavania. Mohli by sme pri tej prilezitosti spravit show a prist tam ako vsakovake kozmicke postavicky od MiB, ces starwars az po planetu opic :-)

      • ...

        17.1.2008 / markuz / Reagovať

        Planeta opic tam uz pravdepodobne bude :-)

      • ja sa rad pridam...

        23.1.2008 / Robert Merva / Reagovať

        a skusim sa tvarit ako Fox Mulder… mozno ma sud vyzve, aby som ako specialny agent AktovX poskytol hodnoverne informacie o vyskyte mimozemstanov na Zemi… vsak toto je podla mna svetova udalost… na tom sa mozno zasmeje aj sam Georg Bush (myslim, ze toto by este zvladol pochopit ako recesiu aj ked si niesom isty)…

  • Blbost

    16.1.2008 / ave / Reagovať

    Vcera som sa rozpraval s Astarom Seranom a ten mi povedal, ze E.T. bol velice, ale noazaj velice socialne citiaci. Takze jediny, kto Vas moze zalovat je prave E.T. … Inak ako dobri svedkovia sa mi vidi Vesmirna Drubez ( http://www.vesmirna-drubez.cz/index.php )

  • Byť advokátom žalobne...

    16.1.2008 / lutu / Reagovať

    …napadnem aj ten fakt, ze E.T. je mimozemstan. Rovnako ako zalobkyna, aj postava E.T. pochádza z planéty Zem, dokonca vsetci vedia, ze je z Hollywoodu. Zalovana strana vydavala teda fikciu za realitu.

  • len aby sa sudruzka ministerka nepreratala

    17.1.2008 / oblastny komisar / Reagovať

    kedze obvinenie stavia na vagnom pojme verejneho zaujmu: „V danom prípade je potrebné poznamenať, že zverejnenie fotografie žalobkyne nesledovalo žiaden verejný záujem” – stacilo by zvolat zopar demonstracii na podporu dokladneho vysetrenia parlamentnou komisiou ci sudruzka ministerka naozaj nie je mimozemstanka a verejny zaujem by bol neoddiskutovatelny… kedze by parlament asi neposluchol, nasledovat by malo “Referendum o vyjasneni mozneho mimozemskeho povodu ministerky Viery Tomanovej”, ustanovenie lekarsko-biologicko-forenzneho konzilia, odoberanie vzoriek tkaniv, analyza aspon v troch nasich a svetovych renomovanych laboratoriach a nakoniec Lex Tomanova v zneni (v zavislosti od vysledkov) “Viera Tomanova {je/nie je/je mozno} mimozemstanka.”

  • :)

    17.1.2008 / puchino / Reagovať

    Chudak E.T. Ten sa s tym ma ako vyrovnat? Podla mna by Vas mal zalovat skor on ze ste ho porovnali s V.T. Pani min. Tomanova ma zrejme malo prace ked jej najvacsimi starostami si prirovnanie s mimozemstanom a jej psik. Uz je vo veku kedy by mohla vediet realne zhodnotit ze ked krasu rozdelovali tak asi chybala a co sa tyka psa mala by sa zamysliet nad vlastnymi paranoidnymi myslienkami. Skor nech sa venuje svojej praci aby jej uz aj tak socialisticky zakonnik v parlamente prezentoval niekto iny ako clovek ktory sa zivil vykladanim buducnosti a osudu z kariet alebo s kym chodi na zasuky jej dcera co by sa dalo oznacit ako klientelizmus.

    Kedze tento blog evidentne p. ministerska cita tak Vas touto cestou chcem pozdravit a aj celu vasu neokomunisticku chasku. Praci cest!

    P.S.: Nema p. ministerka trochu pridlhy reakcny cas?

    • Nesúhlasím s tým aby sa V.T. venovala svojej práci...

      17.1.2008 / benito / Reagovať

    • Nesúhlasím s tým aby sa V.T. venovala svojej práci...

      17.1.2008 / benito / Reagovať

      čím menej sa prepytujem pani ministerka bude venovať tomu za čo je platená, tým lepšie pre všetkých budúcich dôchodcov.
      Som dokonca ochotný pravidelne prispievať na nejaký fond (ak ho niekto založí), z ktorého by sa platili náklady na právnikov, či prípadné odškodné vysúdené V.T. a jej podarenými kolegami v súdnych sporoch proti blogerom…

      Nechcem tým samozrejme tvrdiť, že to má pán Baťo prehraté. ;-)

      Chcem len jeho, ako aj ostatných blogerov povzbudiť k ďalším podobným príspevkom, ktoré by odvádzali našu prepytujem vládu od jej skutočných povinností.
      Všetkým nám predsa leží na srdci zdravie našej mladej tranzitívnej ekonomiky… :o )

    • !

      24.1.2008 / za / Reagovať

      Jasne, že má málo práce. Veď o sociálne blaho národa sa už postarla. Teraz sa zamerala na chudáka R.B.

  • inntergalakticky rasizmus

    17.1.2008 / pierre / Reagovať

    Neexistuje nahodou nejake celosvetove vyhlasenie ze ak by aj nejaky mimozemstan tu bol ze je potrebne sa k nrmu stavat bez pohrdania a ponizovania tak ako je to medzi ludmi oznacovane ako rasizmus?

    Rasizmus je diskriminačná teória, ktorá rozdeľuje ľudí podľa rasy. Podľa časti zástancov rasizmu možno ľudský druh rozdeliť do niekoľkých kategórií podľa rasy, ktoré možno zoradiť do hierarchickej štruktúry. V niektorých prípadoch však rasizmus nehovorí o nerovnocennosti, ale snaží sa o zachovanie jednoliatosti rasy na danom území.

    Človek, ktorý zastáva rasizmus sa označuje slovom rasista.

    Rasistické názory v minulosti v niektorých prípadoch viedli ku genocíde, vyhladzovaniu príslušníkov inej rasy.

    Tak ako mame nazyvat pani T.

  • Pevne verim, ze spor prehras

    17.1.2008 / eAmadeus / Reagovať

    Pevne verim ze spor prehras.

    Clanok – hoci v blogu – napisal sefredaktor, a je prachsprostym vysmechom a znevazovanim inej osoby.
    Ako by sa ti pacilo, keby napr. niekto robil E.T. z tvojej matky na verejnosti? Ako budes vyzerat ty v jej veku? Ako Brad Pitt, ze?

    Nie som volic Fica ani zastancom tej ministerky. Ale tuposť s akou pracuju v poslednej dobe mnohi novinari je uz jednoducho neznesitelna.

    Osobne by som videl lepsie, leby pozadovana sankcia bola nie 30 tisic, ale 30 milionov. Nech si sefredaktori nabuduce rozmyslia, co pisu.

    • Milý amadeus,

      17.1.2008 / JJA / Reagovať

      na velku dieru velka zaplata. A to sa bato zachoval voci ministerke velmi mierne.

      Pacilo by sa ti viac, keby to, čo ona a tim pod jej vedenim vypustaju, bolo oznacene ako blbosti, stupidity, infantilnosti, primitivnosti, kraviny….a podla toho by ju personifikoval za blbu, tupu, kravu….alebo je vhodnejsie odlahcit to tvrdenim, ze nemoze byt z tohoto sveta?

      Tych pozadovanych 30-tisíc je naozaj smiesna suma. Podla mna to svedci o tom, ze zalobca si je vedomy slabych miest svojej zaloby. On v podstate suhlasi s porovnanim s E.T., ale odmieta zverejnenu fotku. Teda, uvital by fotku z mladsich liet, pretoze E.T. ma na snimke cca 10 rokov. Potom to bude uplna zhoda a zaloba bude stiahnuta.

      • Treba

        17.1.2008 / eAmadeus / Reagovať

        vam tu vysvetlit, ze jedna vec je hodnotenie “politiky” tej ministerky. Aj tam sa ma sefredaktor chovat inteligenente.
        Ina vec je zosmiesnovanie vyzoru ineho cloveka. A to si nepochopil.

        Tvoj prispevok je sofistika, snazis sa oddovodnit neoddovodnitelne.

    • vitaj v roku 1984

      17.1.2008 / energetik / Reagovať

      Neviem, aky vek ma dotacny autor prispevku s poetickym nickom eAmadeus, ani na zaklade coho Batovi tyka. Ale slovnik aj uroven reakcie mi velmi pripomina reakcie nasich sudruhov veducich cinitelov spred roka 1989…O com to pisete? Co tu pletiete argumenty o nejakej mamicke? Ved tie prispevky boli o pani Tomanovej ako o ministerke a nie ako o matke, ci babicke. Bato sa opieral o jej konkretne ciny, vyroky a rozhodnutia ako verejne cinnej osoby-ministerky-a nie o to, ako sa chova v svojom sukromnom zivote. A nebol to zaner spravodajsky, ba dokonca ani komentatorsky. Ale bola to ironia, satira, hyperbola a pod. Ci podla Vas by novinari ale aj ini “blogisti” nesmeli tieto zanre v demokratickej spolocnosti so slobodou slova vobec pouzivat, zvlast vo vztahu k verejne cinnym osobam??

      • Mily

        17.1.2008 / eAmadeus / Reagovať

        energetik.

        Zosmiesnovanie cloveka na zaklade jeho vyzoru nie je o politike. Je to o vulgarnom prejave sefredaktora novin.

        Nepochopil si, ze predmetom kritiky nie je hodnotenie “politiky” tej ministerky, ale porovnanvanie je vyzoru s niecim – a to s politikou nema nic spolocne.

        Pravdepodobne mas pocit, ze sa z toho vykecas. Pravdepodobne mas pocit, ze neviem, co je ironia, satira a hyperbola.

        Zosmiesnovanie vyzoru ineho cloveka je len sprosté.
        Nema to nic spolocne s politikou, ironiou, satirou ani hyperbolou.

        A tych komunistov si nechaj. Nikdy som nim nebol. Nie som volicom smeru ani zastancom ich politiky.
        Ale tolerovat takuto primitvnu vulgarnost nemam dovod.

        Vitaj v roku 2008. Tam, kde je zosmiesnovat vyzor druhych ludi normou pre sefredaktorov.

        • zacinam sa bavit

          18.1.2008 / energetik / Reagovať

          Kym pri prvej reakcii som bol trosku nastvany, teraz sa zacinam bavit…Takze ja som nieco nepochopil. Vdaka, bez Vas by som tapal nadalej v temnote a zadubenosti. Ozaj, co je urazlive (ak prijmem Vasu argumentaciu) na tom, ze niekto je prirovnany k E.T? Ved v tom filme to bolo velmi mile, inteligentne a mierumilovne stvorenie, ktore malo rado ludi. Ako sa niekto moze citit potom urazeny? Vychadzajuc z tohto faktu a po opakovanom precitani dotycneho textu mi vychadza jedine – predmetom kritickej ironie a satiry boli politicke ciny a konanie pani ministerky, ktora – podobne ako E.T. v tom filme- nechape pri svojich politickych rozhodnutiach a vyrokoch ako clenka vlady a verejne cinna osoba realie pozemskeho zivota. Avsak zatial co vo filme si tymto E.T.skodil sam, v nasom pripade to moze vazne poskodit zaujmy cca 5,5 mil. obcanov SR (podla Bata). To je podstata problemu a podstatny rozdiel. Nechcem Bata prirovnavat k Haskovi, lebo na toho nema, ale podla Vasej logiky a postoja by mal byt tento velky cesky politicky satirik a novinar (!!) ba aj sefredaktor (no hroza !!!) uz davno zakazany a jeho knihy spalene, lebo tiez si pri kritike verejne cinnych osob a zvlast politikov nebral velmi servitky pred usta…(vitajte na zaciatku 20.storocia).
          PS: V roku 2008 si uz vsetci tykame? To je ako v tej slavnej ceskej komedii, kde v tejto suvislosti padla poznamka- ak si dobre pamatam- ze nie vsetci sme sudruhovia. Takze by som prosil ostat pri vykani.

          • Tu sa tyka

            18.1.2008 / Zolo / Reagovať

            mozno na inej planete je to inak. Doporucujem zistit.

    • To nieje len tak

      17.1.2008 / Anonymous Coward / Reagovať

      Mozete nesuhlasit s uverejnenym, to je v poriadku. Ale mali by ste si vsimnut (co aj pan Bato vyssie spomina), ze tento spor bude ani nie Bato vs. Tomanova, ale co mozu bloggeri ako sukromne osoby a co nemozu, cize skor “bloggeri” vs. “novinari”. Taketo spory sa uz vo svete vyskytli, hlavne v US. Z mojho pohladu so zmiesanymi vysledkami. Akokolvek tento spor dopadne, bude mat asi vazne dosledky na to ako su v nasej spolocnosti blogeri chapani a co si mozu dovolit. Otazka bude: “je blogger novinarom?” A ked nie, tak co potom je?

      Uvedomte si, ze Bato sefredaktor nieje nutne ta ista “pravnicka” (z legalneho pohladu) osoba ako Bato blogger. Ako sefredaktor zastupuje nazory redakcie, ako blogger je sukromna osoba. Ze su dotycne clanky uverejnene na blogu eTrendu je uplne irelevantne. Vsimnite si disclaimer uplne na konci stranky. Doslova:”Stránky blogy.etrend.sk poskytujú mediálny priestor nezávislým autorom blogov. Stanoviská vyjadrené v článkoch sa nemusia zhodovať s názorom prevádzkovateľa servera, ktorým je TREND Holding, s.r.o.”

      Okrem toho, dotycne clanky su podla mna velmi korektne a vobec niesu explicitne. Jedine coho sa da chytit je ulozenie dvoch fotografii vedla seba. A to bude vcelku orech asi aj pre sud.

      • Nie je to tak.

        17.1.2008 / eAmadeus / Reagovať

        Blog trendu nemoze mat kazdy. Moze ho mat len ten, komu ho Trend schvali a to na zaklade toho “či je zameranie blogu v súlade s obsahovou orientáciou eTRENDU”. Toto su podmienky Trendu uverejnene na jeho strankach. Tzn. Blog trendu nie je verejny anonymny blog, ale VIP blog, kam si trend pusta len ludi s obsahovou orientaciou trendu.

        Ale aj keby toto nebola pravda (co je), je pre mna velkou otazkou pripustnost schizofrenie sefredaktora, ktory by sa na inom verejnom blogu choval nepripustne, a v clankoch trendu zazracne korektne.

        Mimochodom, na kdejakych diskusiach sa “vyskytujem” uz roky, a som zastancom “drsnej diskusie”, povazujem za spravne nazvat niekoho “hlupakom” ak to vyplyva z diskusie/faktov na zaklade zmysluplnej argumetacie.
        Ale zosmiesnovat ineho cloveka porovnanim s E.T. zato, ze dotycna osoba je asi okolo dochodkoveho veku a ma taku tvar aku ma – to je jednoducho neprijatelne, a nema to nic spolocne ani s “drsnostou” ani ironiou, ani karikaturou.
        A tato neprijatelnost sa netyka len sefredaktora, ci novinara. Je to neprijatelne na akejkolvek urovni, a pokial viem, na tejto urovni sa castuju deti na zakladnej skole.

        Povsimol som si zostrenie retoriky novinarov a spociatku som ju vital.
        V sucasnosti je uz ale velmi casto nezvladnuta. Aj pripouzivani “drsnosti” treba vediet, kde su hranice.

        Myslim, ze media a trend sa zbytocne otupuju v casto opravnenej kritike zbytocnostami tohoto druhu.
        No a ze slovensky ľud je z takejto publicistiky tiez nadseny (vid nazory vyssie a nizsie)…nemam iluzie o slovenskom ľude. :)

        • Sud

          17.1.2008 / Anonymous Coward / Reagovať

          Nuz nechajme sud nech rozhodne. Aj ja som velmi zvedavy.

          Osobne dotycne prirovnanie nepovazujem za nic pozoruhodne. To by sme naozaj nemohli uz mat ani karikaturistov, ktori “zneuzivaju” vyzor uplne bezne.

          • Definicia

            17.1.2008 / eAmadeus / Reagovať

            karikatury je ina, ja v tom porovnani karikaturu nevidim.
            Ak by aj toto bola karikatura, potom by uz karikatura mohla byt cokolvek vsetko.
            Co je karikatura sa da najst aj v slovniku.

            • som

              17.1.2008 / Paulum / Reagovať

              Vazeny diskuter,

              som rozhodne za to, aby bolo mozne si z politikov robit srandu. Dokonca to povazujem za potrebne a niekedy dokonca za nutne. Napokon, slava ma tiez svoju dan a kto ju nevie zniest, nemal by vobec do politiky chodit. Prosim pozrite si obcas, ako to chodi v USA. Tam si z Georgea W. Busha a niektorych clenov jeho garnitury utahuju uz roky, podla mna o dost drsnejsim sposobom. Inak, asi viete, ze v USA je legislativa zostavena trocha inym sposobom a zosmiesnovanie politikov nie je vacsinou brate ako nactiutrhacstvo.

              Ked Vam vsak tento humor nevonia, nikto Vam ho nenuti. Ani blog Rada Bata ste si nemuseli precitat.

              • často trpíš takouto tolerantnosťou?

                18.1.2008 / skorodochodca / Reagovať

                a dávaš demokraticky priestor pre iný názor?
                Alebo je toto VIP priestor?
                Čo povieš na názor: “Veď nemusíte voliť Dzurindu!”

              • Samozrejme

                18.1.2008 / eAmadeus / Reagovať

                ze sa da predpokladat, ze teraz to je zrazu vtip, a aj inde sa vtipkuje.
                Je to len o tvojej schopnosti rozlisovat prijatelne od neprijatelneho.

        • Zda sa ze si nepochopil

          18.1.2008 / matousek / Reagovať

          Nis si s toho nerob ze si nepochopil vtip, je bezne ze iste percento ma problem s chapanim humoru, niekto ma dlhe vedenie a mnohym to treba vysvetlit. V tom blogu neslo o zosmiesnovanie ministerky na zaklade jej vyzoru ako pises, skus si to este raz precitat.

          • Nepochybne

            18.1.2008 / eAmadeus / Reagovať

            mnoho ludi maju problem so zmyslom pre humor.
            A este vacsie mnozstvo ludi ma problem chapat, co je satira, karikatura, hyperbola a co uz je vulgarnost. Napriklad pri zosmiesnovanie osoby na zaklade jej vyzoru.

        • eAmadeus

          18.1.2008 / dabtee / Reagovať

          ked sme pri tom ako mozete pouzivat takyto nick. so svojou inteligenciu urazate takeho genia akym bol WAM a myslim ze by Vas mal zazalovat za kazenie zleho mena…….

          • Nemozes

            18.1.2008 / eAmadeus / Reagovať

            predpokladat, ze WAM mal vulgarnu inteligenciu postkomunisitckeho slovaka, pre ktoreho je srandou zosmiesnovanie inej osoby na zaklade jej vyzoru.

            Tzn. nemozes predpokladat, ze WAM by mal na vec taky nazor ako mas ty, a bezny slovenský ľud.

        • SUhlasim

          21.1.2008 / E.T. / Reagovať

          s Tebou mily eAmadeus, ze na internetovom fore by sa mali veci nazyvat pravym menom.
          takze na rovinu: naplnas kriteria pre termin arogantny blb. Sna by sa to dalo rozsirit na internetovy arogantny blb.

    • Precitaj si najprv clanok

      18.1.2008 / matousek / Reagovať

      Precitaj si najprv clanok a chvilu sa ho snaz pochopit. O jej vzhlad tam vobec nejde, ide tam o to co vyvadza, ako sa chova, ako predstiera uvazovanie a ako iracionalne argumentuje. Vizualna podoba je len drobny zabavny dodatok ku vsetkym ostatnym argumentom.

      • No

        18.1.2008 / eAmadeus / Reagovať

        a o ten drobny zabavny dodatok ide.

        Ja nemam problem pochopit obsah clanku. Vy tu mate problem pochopit, ze existuju urcite hranice.

    • ucta k starsim

      22.1.2008 / Škot / Reagovať

      elementarnu uctu k starsim pan sefredaktor postrada

      minule ma dojal, ked sa chvalil ako v skolke ze ma velky televizor.

      Nech je pani ministerka akakolvek nieco take si nezasluzi

      aj pan novinar bude mat raz 50 a vrati sa mu to stonasobne

      je otrasne citat blog na ekonomickom serveri a citat suhlasne nazory. s pubertalnym nazorom………..

  • A tie prispevky....

    17.1.2008 / eAmadeus / Reagovať

    A tie prispevky, to sa tu nenajde ani jeden clovek, ktory by chapal, ze niektore veci nie su korektne, a su len vulgarnym a zbytocnym krcmovym vysmechom?

    • hmm..

      21.1.2008 / delphin / Reagovať

      nebude to tym, ze je tu len jeden clovek, ktory to chape len ako vulgarny a zbytocny krcmovy vysmech ? :-D

  • karikatura

    17.1.2008 / imu / Reagovať

    Myslim, ze kazdy z nas vnima ten humoristicky podton zalovaneho blogu. Fotka tety vyobrazena vedla fotografie E.T.-ho sa da vnimat ako karikatura, ktoru musi verejne cinna osoba strpiet. Napada ma pritom velmi napadna podoba Eduarda Kukana s Fredom Flinstonom, teda clovekom z doby kamennej.
    .
    V kazdom pripade, drzim ti palce Rado.

    • Definica

      17.1.2008 / eAmadeus / Reagovať

      karikatury je ina, a spominany clanok ju nesplna.

      • zobudte sa, mame postmodernu

        17.1.2008 / rockblock / Reagovať

        vznikaju nove styly, cize aj toto moze byt kludne klasifikovane ako obrazovo-textova karikatura. Viera Tomanova je verejny cinitel a musi strpiet satiru. Skor mam pocit, ze vy neviete rozlisovat medzi humorom a skutocnym hyenizmom. Rovnaky problem ako Tomanova maju napriklad aj taky Mojsejovci, tiez si nevedia sami zo seba spravit srandu. Polozme si otazku inak: ked by jej ministerstvo neodflaklo eurofondy (kedy Brusel odmietol preplatit polovicu projektov z minuleho roka, lebo sa spravila cistka na ministerstve a uradnici to skratka nestihli), pripadne si dobre robila svoju robotu, tak pan Bata nemusel mat dovod pisat svoj prispevok a tym padom, by ste ani vy nemali dovod napisat ten vas. Nehovoriac o tom, ze by sme sa mozno mali vsetci lepsie. Ak chcete ist do dosledkov a hladat hlavnu pricinu, tak toto je ona, nie tu, ktoru ste tu ufnukane ponukli.

        zato, ze ma Bata nalepku sefredaktora, tak si nemoze dovolit mas sukromne nazory? Alebo inak: neboli to skor politici tejto garnitury, ktory spravili osocovanie a vymyslanie normou? Ked sa v pohode prepecie premierovi sirenie poplasnej spravy atd.? Nie je to prave tato vlada, ktora pracuje systemom utok je najlepsia obrana?

        • Robit

          17.1.2008 / eAmadeus / Reagovať

          si srandu z vyzoru ineho cloveka vzdy bolo a vzdy bude obycajne chrapunstvo.

          • ak nedokazete

            17.1.2008 / rockblock / Reagovať

            ak nedokazete vyabstrahovat zakladnu myslienku tejto karikatury (ze Tomanova sa sprava a kona ako z inej planety), tak sa zrejme nemame o com dalej rozpravat. Mlatite nespravneho psa…

            • Existuje

              17.1.2008 / eAmadeus / Reagovať

              mnoho sposobov, ako vyjadrit nejaku kritiku.
              Vacsina z nich je ucinnejsich, ako robit si posmech z vyzoru ineho cloveka.

              Mimochodom – je to derave aj vecne.
              Tandem Meciar/Dzurinda/Fico a ich politici sa chovali obdobne ….podivne…(az na vynimky, ktore zratam nanjvys na dvoch prstoch jednej ruky).

              Fico a jeho politici su ini. Nie vsak horsi alebo lepsi ako Dzurinda alebo nebodaj Meciar. Stale je to hroza.

              Ked sem pride nejaka ina politicka reprezentacia je proste ina. To je pravdepodobne uloha, ktoru ma momentalne narod (a novinari) za ulohu zvladnut.

              Neznamena to, ze by nemali byt kriticki. Znamena to, ze by nemali prekracovat urcite hranice len zato, ze si uz zvykli na uzasneho Dzurindu.
              Ak ich takto zbytocne prekracuju, devalvuju hodnotu vlastneho slova.

              • tandem ???

                18.1.2008 / dabtee / Reagovať

                tandem dvojica a nie trojica … ale verim ze este mate “SKLENENE zasoby cudzich slov ktorym nerozumiete :D DD

                • Ok

                  18.1.2008 / eAmadeus / Reagovať

                  mas pravdu s tym tandemom.

          • to e Amadeus

            17.1.2008 / Andrej Gieci / Reagovať

            kedze si stale hudies svoje, odporucam ti precitat si blog kde pan Bato objavil povod V.T.:
            http://blogy.etrend.sk/94273/rado-bato/viera-tomanova-je-mimozemstan

            to uvidis ze tvrdenie, ze V.T. je mimozemstan, nie je vysmech z vyzoru dotycnej osoby ale z jej politiky.

            • Ten

              17.1.2008 / eAmadeus / Reagovať

              clanok je v zasade v poriadku. Nie je predmetom a zdrojom problemu, o ktorom sa bavime.

  • Radko, Ty si najposlusnejsi sluha

    17.1.2008 / Veritel / Reagovať

    Ale Radko, prisiel si modrym autobusom z Martina a uz je z Teba poslusny modry kmer? Ty tomu tak veris, ze Ti staci dat plazmovy telkac a sluzobne auto, ze moj. No tak sa hrajkaj.
    Sendivogius

    • ha

      17.1.2008 / Martin Jaroš / Reagovať

      A to keby ste este vedeli, co mu nedavno doniesol Jezisko….

      • Veritelovi

        17.1.2008 / JJA / Reagovať

        ty si mu ten televizor do toho auta, plyn frustu z umastenych monterok, nakladal, ze?

        :-)

  • nepoucitelna

    17.1.2008 / rado.ch / Reagovať

    Cudujem sa pani ministerke, ze ide do sudneho sporu s tymto. Predtym vedelo o jej identite podstatne menej ludi ako teraz, ked sa to bude rozpytvavat v kazdom denniku :) . A mozno to bude aj v televizii spomenute. Kazdopadne bude ona vyzerat ako uuuuplna…

    • Kurnik, rado.ch, ty si tomu prisiel na koren!!!!

      17.1.2008 / JJA / Reagovať

      Teta Vierka je uuuuplne…….genialna.
      Vytlaci Durianovu z tituliek Noveho casu.
      A Bato zasa vytlaci Novotneho a Bacu, aj ked to vobec nebol jeho ciel.
      A bude ho to stat maximalne 30-tisíc!!!!!

      Aj chcem byt slavny bez toho, aby som/ma niekoho/niekto “vojel”! :-( ((

  • Nooo,

    17.1.2008 / f.i.l.i.p / Reagovať

    videl som vas v spravach na TA3 a pripadalo mi to, ze kazdu chvilu vybuchnete smiechom:D:D:D

    • Presne

      17.1.2008 / qwerty456 / Reagovať

      Pre tych co by si to chceli pozriet.
      http://www.ta3.com/sk/reportaze/72120_ministerka-tomanova-zaluje-tyzdennik-trend
      Naozaj to bolo skvele vystupenie.

      • Zaujimave

        18.1.2008 / Martin_32 / Reagovať

        Ten poskok z ministerstva k tomu nema dalsie informacie, lebo ide o spor sudruzky ministerky AKO SUKROMNEJ OSOBY a druhej strany.

        Nikto ale nenarazal na ciny sukromnej osoby V.T. ale na ciny verejnej osoby, sluzobnika = ministra. V sukromi si moze V.T. robit so svojim psom co chce, ale ked kafre do dochodkov celych generacii horsie ako by to robil ten jej stvornohy spolocnik, tak to SUKROMNA zalezitost nie je.

  • netreba vela dodavat, ked Vierka zadeli, perly padaju

    18.1.2008 / dabtee / Reagovať

    dobreee. p.TOMA opat prekonala moje najvacsie ocakavanie to sa Kanikovi nikdy nemohlo podarit a to vieme aky bol borec. ja osobne som blog pochopil tak ze kdeze teta vierka nechape zaklady fungovania trhu a ekonomiky ci akejsi zakladnej slusnosti a jej vyjadrovacie schopnosti su na urovni ananasoveho dzusu rovnakej znacky mozu byt dovody iba dva naozaj je proste uplne blba alebo naopak je strasne inteligentna mimozemstanka ale bohuzial nam nerozumie ani slovo. tuto dilemu nakoniec a po pravde neocakavane ukoncila p.TOMA a vsetko vyjasnila ako sa pise v jej zalobe: “…predpokladáme, že každému čitateľovi… je zrejmé, že žalobkyňa nie je mimozemšťanom”

  • Dokaz

    18.1.2008 / zugi / Reagovať

    Podla mna je porovnanie fotografii jednoznacnym dokazom, ze p.Tomanova mimozemstanom nie je. Ved sa pozrite na pozrite na laskavost v jeho ociach.

    • No a?

      18.1.2008 / JJA / Reagovať

      Aj E.T. má laskovosť v očiach a je mimozemšťan.

      • ved prave

        19.1.2008 / zugi / Reagovať

        Ja som myslel na laskavost v jeho ociach.

  • SPW

    18.1.2008 / Anonymous Coward / Reagovať

    http://spw.blog.sme.sk/c/129588/Tomanova-o-mimozemstanke-pred-pol-rokom-Beriem-to-s-usmevom.html

    Ako sa zda, pani ministerka sa vlastne ani tak nehnevala a teraz to zrazu vyzera na trapne ryzovanie?

    Nepoznam takto do detailu nase zakony, ale zdalo by sa mi zmysluplne, keby po zvazeni tohto vyroku ministerky bola zaloba zmietnuta zo stola ako bezpredmetna, pretoze zalujuca strana 1) povodne nepovazovala dotycne prirovnanie za urazlive, a 2) nereagovala dostatocne promptne, cize jej vlastne na obrane osobnosti az tak moc nezalezi.

Servery eTREND prevádzkuje Digmia

© TREND Holding, s.r.o. / Autorské práva sú vyhradené a vykonáva ich vydavateľ. Spravodajská licencia vyhradená. / Podmienky používania / Politika Copyrightu