zdravim, precitane a uz len cakam na reakcie harcovnikov ako “milanl”, “sonao8” a “xantipa”. ked uz nic ine aspon trosku zabavy takto v pondelok rano…
Diskusia
Diskusia (30 reakcií)
-
-
Re: cakacka
6.2.2012 / maros. / Reagovať
Strana, v ktorej je autor blogu dosadila na ministra zahranicia cloveka, ktory dostal 0 preferencnych hlasov. Tolko prispevok SDKU k priamej demokracii
-
maros.
6.2.2012 / manutara / Reagovať
cakal som nieco viac pritiahnute za vlasy, ale to davam za vinu skoremu rano, hadam sa dnes dockam lepsich hlasok, aj tak si zapisujem…
-
Pre p. Beblavého
6.2.2012 / mmiloš / Reagovať
Snažíte sa pán Beblavý, snažíte…
…lež väčšina z nás ma troška dlhšiu pamäť ako bežný “ficovolič”. Sladké rečičky čo všetko ste presadili a čo všetko ešte len presadíte vo sfére boja proti korupcií a pri ozdravení politického spektra, už fakt nestačia.
A len tak mimochodom, to čo si pripisujete vo svojom článku k dobru, to je vaša PSIA POVINNOSŤ(!!!) pri správe vecí verejných. Boj proti korupcií a zužovanie priestoru na páchanie závažnej kriminality je úplná samozrejmosť, ktorú od vás očakávam a kvôli ktorej platím dane. Ak si myslíte, že z toho padnem na zadok tak sa mýlite.
PS: prečo tu vlastne vypisujete tieto agitky, keď následne ignorujete diskusiu??? To Vám čitatelia nestoja ani za jednu blbú reakciu k veci???
Alebo snáď “s pánom precedom” šprtáte chémiu: korózia/oxidácia platiny??????????????-
Re: Pre p. Beblavého
6.2.2012 / labudik /
Normálne je to naopak,ale u vás v SDKú platí to, že nie je dôležité čo sa robí, ale kto to robí.
Teda nie je dôležité čo a aké antikorupčné mechanizmy vymyslíte,ale kto ich realizuje a ovláda ich. Lebo mechanizmy môžu byť aj geniálne, ale keď: ich ovláda Dzurinda,tak aj elektr. aukcia je nefunkčná a SDKú okradne slovákov hoci aj v poslednej sekunde…Keď Mikloš, tak daňový úrad pripadne kamarátovi, s ktorým sa po úspešnom obchode okúpe na Bahamách a vy p.Beblavý si tu môžete brblať o mechanizmoch čo chcete- je a bude to aj po volbách /tak ako po predošlých/ vo vašom podaní tak na dve veci……..
Bohužial systém je taký, že vládna moc ovláda všetko: súdy, prokuratúru,SIS-ku a podobne / horoví čo sa bude vyšetrovať, čo sa bude predávať…/ —-a tú vašu vládu s KDH ovládala a ovláda PENTA-čiže aj vy ste ovládaný Dzurindom a PENTOU a ked odmietnete poslunosť tak vás zo strany vyhodia, takže neostáva vám nič iné len prisluhovať zlodejom a ich poslúchať,však ?!!!!
No a kto slúži zlodejom vrámci skupiny a napomáha im, dokonca obhajuje zločineckú skupinu je kto?–spolupáchateľ alebo charakterný človek?-sam si neviem vybrať, pomôžte mi! -
pre mmilosa
6.2.2012 / manutara /
ak to bolo pre p. beblaveho tak netreba reagovat na moju reakciu. ak to bolo myslene, ze manutara je beblavy, hmm, co este dokazu tie vase mozgy zplodit to ma niekedy udivuje. predpokladam, ze tomu nebudete chciet uverit, naco by ste aj ved ste pojedli mudrost sveta a vsetko co poviete je pravda, bohurovna pravda a nic ine, tak odporucam sa obratit na redakciu a overit si ip adresu z ktorej odchadzaju prispevky. pokial p. beblavy nieje “Q” nemozeme byt jedna a ta ista osoba…
-
-
-
-
-
Ale tento \"vedec\" je fakt nebezpecny!
6.2.2012 / Milan M / Reagovať
Nebezpecenstvo autorovych(?) myslienok spociva v tom, ze on im asi naozaj veri!
Viete aky je rozdiel medzi mozgom a rozumom?
Mozog ma kazdy, ale rozum nie.
Dokonca ani uspesne absolvovanie VS nikomu patent na rozum nedava.Pan vedec by mal pracovat v reklamnom biznise.
Vie tak krasne “pozlatkovo” opisat h..no, ze by si ho aj on sam kupil.Nemam slov…!!!
-
Nepochopili ste o čom je Gorila
6.2.2012 / grgo / Reagovať
Poznám veľa ľudí, ktorí išli protestovať a hlavným dôvodom nebola Goril. Bol to spôsob, akým politická scéna na Gorilu reaguje. Pointou nie je nedôvera ľudí v súdy a políciu, ktorá by mala Gorilu došetriť. Pointou je, že ľudia v Gorile sa ani neunúvali opustiť svoje verejné posty, ako potom môžeme hovoriť o vyšetrení a nebodaj odsúdení do basy?
To nie je o tom aby sa vaša strana účastnila na cizelovaní pravidiel a navrhla zlepšenie §6 v zákone č. 25/2006 Z.z. To je o tom aby odstúpili zločinci z vedenia vašej strany (a z iných strán). Keď sa tam držia ako kliešťe, tak to znamená buď že sami neveria v to že tieto zmeny budú efektívne, a vtedy keď najvyšší predstavitelia politického života nemajú moc veci zmeniť asi treba “revolúciu”, alebo práve naopak sa obávajú že by tie zmeny mohli byť príliš efektívne a posadiť ich do basy. Pointou je, že v jednom aj druhom prípade tam nemajú čo hľadať. Každé vystúpenie Dzurindu “o hodnotách” a Miklošove o “konsolidácii” je voličmi dnes vnímané rovnako ako Slotove číslo na terase žilinského podniku. Pán beblavý, ak si neviete upratať vo vlastnej strane, bez nutnosti polície, vyšerovania a oficiálnych dôkazov, ako vám máme veriť že upracete v celom štáte?
-
Suhlas...
6.2.2012 / Niless / Reagovať
ano doplnim, ludi unavuje 20 rokov reformovat, konsolidovat, ukrajovat a 100x novelizovat a dalsie nove zakony. System ci socialny, vzdelavaci atd. je nutne zjednodusit, dat moznost tvorit, kritizovat a hlavne nezvazovat. PReco by uradnik mal lepsie vediet co a ako. A v zasade ako raz davno povedal Stepan Safranek…dej blbci funkci a vymysli lejstro.
-
Re: Nepochopili ste o čom je Gorila
6.2.2012 / motik / Reagovať
grgo: 100% suhlas. Inak ak PENTA verejne preukazuje ako krasne ovlada sudy (vid rozhodnutie sudu ohladne Nicholsonovej knihy), tiez tu nieco odporne smrdi a stoji to za protest.
.
Pre pana Beblaveho: co preboha SDKU robila pocas dvoch volebnych obdobi pri moci, 7-8 rokov ? Preco vsetky tie zmeny chcete presadit az teraz? To sudnictvo, policia, prokuratura atd boli pred 6-7 rokmi ciste ??? -
Re: Nepochopili ste o čom je Gorila
6.2.2012 / M.Karak / Reagovať
vyborny prispevok, podla new prieskumu ma SDKU 5,3% a 10 mandatov, takze tato uz skoro mimiparlamentna strana predpokladam ze nebude mat po 10.3. ziadne moznosti co to ovplyvnovat… Najlepsia by bola odpoved volicov na urovni 0,4% nizsie ako su tieto preferencie a poslat ju tam kde je HZDS
-
Re: Re: Nepochopili ste o čom je Gorila
6.2.2012 / grgo / Reagovať
Verte alebo nie, toto ja nechcem. To čo by som chcel je jasný signál od nejakej strany, že sa chce od tohto štýlu vládnutia odčleniť. Ak sa nájde nejaká strana, ktorá bude ochotná skutočne prekonať očistu, tak verím že priláka práve tých frustrovaných a nahnevaných ľudí ktorí prestávajú veriť v systém. Ľudia si už uvedomujú, že to nie je ani o nových politických stranách, nevystačia si s novým ANO alebo Nádejou. Etablované strany ktoré budú komunikovať ale aj vykonávať očistu sú podľa mňa vo výhode.
.
SDKU a jeho šedé eminencie sa už raz pokúšali o Marketingový trik s Radičovou ako frontmanom. Nevyšlo im to. Majú ešte možno jednu šancu na reparát, ale tentokrát to musí byť skutočné a termín je šibeničný. Ľudia ktorým záleží na značke SDKU a ktorí chcú niečo povedať Slovensku ďalšieho desaťročia by mali otvorene vystúpiť a začať niečo robiť. Musí sa ukázať, či SDKU je iba mocenskou platformou pre úzku špičku elít, alebo či sú schopní urobiť reálnu zmenu. Buď to, alebo túto stranu čaká osud HDZS a Gorila a inovatívny model štátneho rozkrádania ktorý “lídri” SDKU zosnovali bude tým hlavným dedičstvom tejto strany pre históriu Slovenska.-
Re: Re: Re: Nepochopili ste o čom je Gorila
6.2.2012 / M.Karak / Reagovať
Ja som volil toto zoskupenie do 2002 ale moj hlas uz v zivote nedostanu aj keby vymenili komplet vedenie a spravili neviem co este. Po megarozkradacke zvanej privatizacia energetiky a jej predajom pod uctovnu cenu u mna borci skoncili a este to dostali taliani co pre energetiku su prinosom ako nikto iny:) Ja v tu znacku uz proste neuverim a skutocne si myslim ze mimo parlamentu by tato strana mala skoncit za to ako sa spravaju jej lidri. Ale samozrejme to je moj skromny osobny nazor…
-
-
-
-
Problem
6.2.2012 / eExcel / Reagovať
je, že s podobnou pozitívnou dikciou tu vylepšujú krajinu politici už 20 rokov. Hlavne pred voľbami. Potom sa v rámci plnenia volebného programu urobia zákony ktoré majú požadovaný nadpis a dôsledne sa dohlaidne, či všetky “musí” sú zmenené na “môže”, či všetky sankcie sú dostatočne mierne a dostatočne obíditeľné.
Systém nie je možné založiť na dobrej vôli politika.
Na cizelovanie tu bolo 20 rokov, hoci cizelovanie má trvať tak maximálne 2 roky.Funguje len skutočne zodpovedajúca spätná väzba a dostatočne odstrašujúce precedensy.
A tým nemyslím, výsmech zvaný “politická zodpovednosť”. -
chce vari SDKÚ naprávať goriliu mafiu ?
6.2.2012 / luborko / Reagovať
Predpoklady na to svojím spôsobom majú. Oni sú najväčšií goriláci, oni sami seba poznajú. A tak nám tu beblavý chce vari povedať, že oni sú tí praví dačo naprávať ? To už mohli kľudne dať sa šéfa Norimberského procesu Hitlera
-
Ach jaj...
6.2.2012 / Niless / Reagovať
Uspesnost vsetkeho sa posudzuje podla vysledkov. Otazka: Za poslednych 5-10 rokov mi ukazte nejake zasadne vysledky ci kauzy, ktore odhalil NKU ci UVO. Co sa pamatam tak najviac kriku bolo kvoli obsadzovaniu tychto pozicii. A pravdupovediac vytvorit urad, ktory by kontroloval dalsi urad…K tej nezavislosti – kazdy normalny clovek v nieco take ako nezavislost Policie, Sudov, Uradov a podobne “fyzikalne” abnormality neveri, kedze ide o institucie, kde su dosadeni nominanti.
-
6.2.2012 / milanll / Reagovať
V tvojich prispevkoch sa nevyjadrujes k problematike blogov, pretoze mas strach prejavit svoj nazor, ale radsej sa snazis zaradit do pozicie cloveka, ktory je “nad vecou” a to tak, ze sa snazis vysmiat a ponizit nazory tych, s ktorymi nesuhlasis. Silne slova a arogantny nadradeny prejav z teba silneho jedinca neurobia. Naopak, nahlas kricia o tvojej slabosti a strachu. Skus radsej psychologa.
-
6.2.2012 / milanll / Reagovať
Tento moj prispevok vyssie patril “manutarovi”
-
jedinec slaby arogantny plny strachu precital
6.2.2012 / manutara / Reagovať
neklamal si ma, zatial vedies
-
-
Re: Re: jedinec slaby arogantny plny strachu precital
6.2.2012 / manutara / Reagovať
celkom sa to tu vecer rozbehlo, hmm, pockam do rana a uvidime aku urodu budeme zberat…
-
Re: Re: Re: jedinec slaby arogantny plny strachu precital
6.2.2012 / milanll /
Anonymnych hrdinov, ako si ty, je plny internet.
Ak ti to pomaha na budovani si svojho sebavedomia, posluz si.
.
Stale vsak nechapes, za takto iba dalej potlacas svoj strach a slabost – co ti len podvedome zvysuje tvoju frustraciu zo sameho seba.
.
Ak sa vsak chces nasilu spravat ako silny clovek, najskor skus pochopit, ze silny jedinci nemaju potrebu ostatnych urazat a povysovat sa nad nimi.
Oni si totiz nepotrebuju nic dokazovat.
Silny jedinci, naopak, maju potrebu samych seba skor zhadzovat a slabsich ochranovat a pomahat im.
.
Znova ti opakujem – z teba, tvoja malost a slabost, doslova kricia. -
pre milanl ``...Znova ti opakujem – z teba, tvoja malost a slabost, doslova kricia.\'\'
7.2.2012 / manutara /
na tvoj prispevok mi redakcny system uz nedovoli reagovat tak reagujem na seba, ano ano uz aj schizofrenik som.
…
tak anonymny ako som ja su tu vsetci okrem autorov blogov a redaktorov. internet je aj o tom. som tu jeden z mala ktory nikoho neuraza a nikomu neberie svoje nazory narozdiel aj od teba milanl, nemam potrebu niekoho presviedcat ako napr. milanl, a v prvom rade nevypisujem pod kazdy blog, clanok nazor svoje infantilne nerealne predstavy o fungovanni sveta a statu.
…
coraz castejsie obhajujes svoje nazory “bojom” ty aspon bojujes a my sa len prizerame a sme apaticky. uvedom si, ze ty nebojujes, ty dristas o tom co si myslis, ze je najlepsie a spravne.
…
pre milanl: ja sice niesom tak dobry psychlog ako ty, ale jednu radu ti mozem dat…
10. marca chod do volebnej miestnosti a “bojuj” jedine tak mozes nieco zmenit, nic nezmenis urazanim autorov na trende
…
ak ti je politicka situacia proti srsti, ak jej mas plnne zuby tak VSTUP DO POLITIKY “TY” A ZACNI UZ KURNA NIECO ROBIT, pre seba, pre stat, pre ludi. vsetko ostatne su len ako som povedal infantilne vyhovorky. -
Re: Re: Re: jedinec slaby arogantny plny strachu precital
7.2.2012 / milanll /
S tvojim neurazanim ostatnych – bud zartujes, zakryvas svoje posobenie tuna, nechapes a nevidis ho, alebo jednuducho mame my dvaja velmi odlisne nazory na to, co to urazanie je.
.
K mojim ,,infantilnym nerealnym predstavam o fungovanni sveta a statu”:
popisujem to, co sa nachadza na zapad od Slovenskej hranice.
To, ze to tebe moze pripadat ako infatilne a nerealne je v poriadku.
Ono to totiz ako infatilne a nerealne pripada vacsine Slovakov.
Pokial by to tak nebolo, Slovensko by bolo dnes na urovni Zapadu, odkial tieto infatilne a nerealne predstavy pochadzaju.
.
Co sa tyka mojho ,,dristania” – tu zrejme chces naznacit, ze vynimka potvrdzuje pravidlo a ty naozaj nikoho neurazas
.
10.marca volit koho?
Poprosim ta, o pomenovanie strany, ktora bud za poslednych 23 rokov dokazala realne riesit problemy Slovenska,
alebo mi, prosim ta, porad novu stranu, ktora s tymi realnymi rieseniami prichadza aspon teraz
.
To, ci ja nieco robim, alebo nie a ci to, co robim, prinasa realne vysledky, vidia a mozu zhodnotit ti, ktori poznaju moju cinnost.
.
a k tomu mojmu vstupu do politiky – posli mi zo 10 milionov, anonymne a bez prdpokladaneho navratu v podobe korupcie a provizii a ja do nej, okamzite vstupim.
Zatial, budem pokracovat v tom, co robim doteraz.
Aj ked neskorsi vstup na verejnost nevylucujem.
Dovtedy vsak musim zistit, ci Slovaci su naoozaj schopni a ochotni zmenit sa.
Pokial nie su, akakolvek moja snaha je zbytocnou stratou casu.
Ja verim, ze su.
Ja som to dokazal.
Ty, aj ked si zmenil prostredie, zatial stale nie. -
pre milanl
7.2.2012 / manutara /
clovek co tak horlivo diskutuje a ziada od niekoho aby mu povedal koho volit, tak prepac, ale s tebou uz nema zmysel diskutovat. degradujes diskusiu o zmene vo volbach na krcmove stazovanie sa.
.
vysledky tvojej prace su samozrejme viditelne pre ludi v tvojom okoli tak ako u kazdeho, aj vysledky mojej prace su tiez viditelne pre ludi v mojom okoli to, ale neznamena, ze som niecim prispel k celospolocenskej zmene aspon v minimalnej miere.
.
“dristas” urazas. ok beriem, tak sa pozrime na niektore z tvojich reakcii
=============================================
BLOG: Preco ma Gorila nevzrusuje
…
3.2.2012
Preto navrhujem autorovi iny blog, pod nazvom:
,,Preco som kolosalne neschopny a preco nikdy nic nedokazem?”…5.2.2012
Pozrel som si jeho ostatne blogy a prisiel som na to, ze som mu velmi krivdil, ked som ho oznacil za neschopneho a nemozneho, ktory preto brani tejto aktivite.
Za toto, sa mu este raz ospravedlnujem.
.
Po prezreti tych jeho blogov, sa skor domnievam, ze mu ide najma o cistu zavist, nenavist a povysovanie sa.
.
Zije v Cechach a ako mnozstvo immigrantov, ktorych som stretol, on jednoducho nechce, aby sa Slovaci mali dobre, alebo dokonca lepsie, ako on sam…
———————————————BLOG: Socialne sluzby: Zazracne riesenie neexistuje
…
30.1.2012
Pozeram, ze aj ty patris ku kapitalistickejsim kapitalistom, ako sami kapitalisti.
.
Ked snimes podnikatelov zo svojho hierarchickeho rebricku najvyssich Bohov, vtedy mozno pochopis ulohu ministra socialnych veci a rodiny, tak isto, ako ulohu Zakonnnika prace…
———————————————-BLOG: Kazda Ficova blbost
24.1.2012
Obdivujem inac tvoju vytrvalost pri blogovani.
Ty si naozaj myslis, ze SDKU je skutocne riesenim pre tuto krajinu a zaroven jej zachranou.
Ze ano?
Miroslav, otvor si, prosim ta, oci…
=============================================
takto nejako vyzera neutocenie a neurazanie, samozrejme mas aj neurazlive a neutociacie prispevky.
.
ak si myslis, ze zmenu v politike urobis “posli mi zo 10 milionov, anonymne a bez prdpokladaneho navratu v podobe korupcie a provizii a ja do nej, okamzite vstupim.” tak potom znevazujes politicku funkciu kazdeho jedneho politika a samozrejme aj nekorupcneho. to, ze sa niekto v politike nabalil neznamena, ze je to pravidlo a len tak sa to da robit. si to proti comu bojujes, nic viac, nic menej.
-
-
-
-
-
6.2.2012 / topol / Reagovať
dať týmto dinosaurom šancu na reparát,by bol pluvanec medzi oči slušným občanom.
-
6.2.2012 / viliam1234 / Reagovať
Ja by som považoval za veľmi dôležitý krok zrušiť pravidlo “omerta” — o niektorých témach sa nehovorí, pretože sú tam namočení ľudia zo všetkých strán, a teda aj keď je niekto čistý, tak by si vytiahnutím tejto témy veľmi pohneval aj vlastných.
Dokiaľ nie sú politici schopní jasne ukázať prstom na lumpov vo vlastnej strane, sú tichými spolupáchateľmi. (Táto výhrada sa nevzťahuje len na SDKÚ; podobne som bol sklamaný z toho, že si SaS nevie a možno ani nechce poradiť s Chrenom.)
-
6.2.2012 / LKristofova / Reagovať
podla mna by ste – m.beblavy – radsej mali mlctat, vobec ste nepochopili, ze stojite presne na tej strane, voci ktorej sa vytvaraju demonstrujuce davy. a agitka to je nakoniec vazne dost dobra.
suhlasim s :
Snažíte sa pán Beblavý, snažíte…
…lež väčšina z nás ma troška dlhšiu pamäť ako bežný “ficovolič”. Sladké rečičky čo všetko ste presadili a čo všetko ešte len presadíte vo sfére boja proti korupcií a pri ozdravení politického spektra, už fakt nestačia.
A len tak mimochodom, to čo si pripisujete vo svojom článku k dobru, to je vaša PSIA POVINNOSŤ(!!!) pri správe vecí verejných. Boj proti korupcií a zužovanie priestoru na páchanie závažnej kriminality je úplná samozrejmosť, ktorú od vás očakávam a kvôli ktorej platím dane. Ak si myslíte, že z toho padnem na zadok tak sa mýlite. -
vážený autor....blogu
7.2.2012 / Ratataplán / Reagovať
Vážený pán autor, Vy my pripomínate z čias Komančov súdruha Vasiľa Mohoritu aj ten podobne ako Vy, zmýšľal, zamýľal sa, písal o neduhoch v spoločnosti, reformách, o chýbach o ktorých vedel iba on sám a ktorých by sa mala socilaistická spoločnosť vyvarovať, mládežnicky pôsobil na mládež, poučoval, zisťoval, pátral, viezol sa v zdanlivom kurze, analyzoval, chôdzoval, nemal nikdy čas,no nikdy sa kritický nevyjadril tam kde mal..!!! u svojich chlebodarcov, na ÚVé KSC…tam bol ticho,tam všetko chápal,podporoval, bol to preoste sú-druh,,,,,presne akým ste sú-druhom Vy!!! Verte že dejiny sa opakujú a figúrky v nich tiež, lebo potom tie dejiny by nemal kto tvoriť, ale trovili vždy cudzie,prísavne.
Je to tak…? -
Tento príspevok len potvrdzuje, že kapre si rybník nevypustia...
7.2.2012 / stemak / Reagovať
riešením je jedine zmena pravidiel fungovania spoločnosti a také nastavenie systému, ktorý bude účinne vynucovať aj ich dodržiavanie.
Pravidlá nastavujú poslanci cez zákony. Poslancov nominujú politické centrály, t.j. ich bossovia.
V súčasnosti platný systém je partokratický, t.j. postavený na tom aby upevňoval moc úzkej skupine ľudí cez politické centrály a počíta s tým, že voliči budú znechutení, účasť na voľbách bude nízka a to je pre politické centrály výhodné, lebo na zvolenie ich nominantov stačí len účasť ich samých na voľbách.
Ak má fungovať demokratický systém, voľby poslancov by mali byť platné iba v prípade účasti nadpolovičnej väčšiny oprávnených voličov (tak ako je to pri referende). Voliť by sa mali poslanci nie politické strany, t.j. volič by nemal byť obmedzovaný len voľbou poslancov z kandidátky jednej politickej strany (krúžkovanie a ani neúčasť na voľbách nič nerieši). Volič by mal mať možnosť voliť aj nestraníkov tak ako je to pri voľbách do orgánov územnej samosprávy, platným hlasom by mal byť aj prázdny volebný lístok. Slovensko by malo byť rozdelené do viacerych volebných obvodov.
Kým poslanci nebudú svojprávní a závislí najmä od voličov do vtedy budú zákony vyhovovať “ekonomicko-politickým elitám” a nie občanom. Dovtedy bude systém fungovania iba “vylepšovaný” a bude fungovať kvazidemokracia.
Základným predpokladom kvalitatívnej zmeny je zmena volebného systému, ktorý výrazne posilní priamú demokraciu.


